Uutiset:

22.03.2025
FinWX:n ja Ilmatieteen laitoksen välinen säädatan vastaanottopilotti on päättynyt

Säädataa siirtävä datasilta ajettiin alas 22.03.2025 kello 02:00. (22.03.2025, 00:00 UTC).

Ilmatieteen laitoksen terveiset asian tiimoilta voitte lukea täältä.

Main Menu

26.-27.6.2013

Aloittaja Sanni, keskiviikko, 26.06.2013, 13:39

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Sanni

No niin jätkät, nyt rupee tulemaan actionia. Arvelujen mukaan ainakin meikäläisen suunnille tulisi ensi yönä jo ukkosia. Paree ois tullakin, kolmekymmentä astetta lämmintä ja yöt on hikisen nihkeitä. Mites muualla??

weatherc

31 ulkona, 27 sisällä...Yön alinkin oli 16.7...

Viron suunnasta on pikkuhiljaa lähenemässä actionia  ;D

spege

33 ulkona, sisällä oli äsken 39 astetta. Yöllä ulkona 21 astetta. Aurinkoinen ja todella seisova ilma tällä hetkellä. Pilviä liikkeessä idänpuolella.
FLC foorumissa nimimerkki Speijo.

Sanni

Täällä on aivan törkeän kuuma. Ei tarvii kuin pyykit pistää kaappeihin niin Vantaan vesitornista tyhjeni varmaan puolet. Ja mä olen erittäin tottunut pyörittämään huushollia :D ei siis mattojen tamppauskaan normaalisti tunnu missään. *rehvastelee* :-D nyt taitaa salkkarit jäädä hetkeksi digiboksille, mä kyttään tota tutkaa intensiivisesti.

Leka

Ulkona 29 sisällä 30 ;D

Ilomantsin tienoolla räpsyttelee jonkin verran ja aivan kaakkoisimmassa suomessa rajan pinnassa. Viron mörön kipinöinti taitaa sammua suomenlahdelle, sadetta sensijaan taitaa tulla reippaasti paikoitellen Helsingin länsipuolella.

Sääasema Vilppula - Davis Vantage Pro2 Wireless

teutari

27.5 ulkona, emäntä katselee telkkaria olkkarissa ja huuteli äskön että täällä sielukin jäätyy...... laitoin ilmalämpöpumpusta turboa päälle ja mukavasti se pikkupoika pissi ulkona laastipaljuun. ;D
Täällä komentokeskusessa kyllä tarkenee 29.2  ;)

weatherc

Menköön nyt tähän...
Erittäin epävirallinen FMI-max tältä päivältä on 31.8° Tohmajärveltä.

Jos viilennystä kaipaa niin kannattaa kiivetä Saanatunturille, siellä on 7.9°  ;D

Sanni

Lainaus käyttäjältä: weatherc - keskiviikko, 26.06.2013, 18:17
Menköön nyt tähän...
Erittäin epävirallinen FMI-max tältä päivältä on 31.8° Tohmajärveltä.

Jos viilennystä kaipaa niin kannattaa kiivetä Saanatunturille, siellä on 7.9°  ;D

Mun isä ja äitipuoli on vissiin vielä jossakin Suomen ja Norjan välillä  ;D Nyt täälläkin on pilvistynyt mutta pettymysten jälkeen mä olen vähän kyyninen. Uskon että ukkonen tulee heti kun sen näen.

Leka

Kouvolan koillispuolella ja Joensuun itäpuolella pientä räpsyttelyä meneillään. Niin ne kipinät hukkui suomenlahteen mikä ei ollut mitenkään yllättävää.

Sääasema Vilppula - Davis Vantage Pro2 Wireless

Sanni

Lainaus käyttäjältä: Leka - keskiviikko, 26.06.2013, 19:02
Kouvolan koillispuolella ja Joensuun itäpuolella pientä räpsyttelyä meneillään. Niin ne kipinät hukkui suomenlahteen mikä ei ollut mitenkään yllättävää.

No niinpä tietenkin  >:( Siitä huolimati että Suomenlahti alkaa asteiltaan olla jo kahtakymmentä pikkuhiljaa. Pakko todeta kuten Cartman eilen South Parkissa: SON-OF-A-BITCH!!! Täällä alkaa pilvistyä. Saa nähdä mitä käy... henkailen nyt partsilla tyyny persauksien alla. Mä en ole vieläkään saanut perustettua tänne bongauspistettä enkä oikein tiedä perustankokaan koska täällä ei ole lasitusta. Mä en halua mennä tukka kärvähtäneenä ja salaman hytkyttämänä sairaalaan ja ensiavussa käkättävät varmaan vieläkin mun viimeviikkoista tapaturmaa (kylppärin suihkukopissa oleva iso, noin 15kg painava lavuaari pamahti ranteelle kun siivosin saippuajäämiä alta mutta kädestä ei murtunut yhtäkään luuta  ;D). Tosin mua lohdutti se että sinne monet menee kun erilaisiin onkaloihin on vahingossa jumittunut jotakin vierasta. En halua tietää missä yhteyksissä.

Mutta asiaan. Mä en ikinä kyllä mene mihinkään lämpimään keskellä kesää, täällä on tropiikki ihan omasta takaa.