Uutiset:

22.03.2025
FinWX:n ja Ilmatieteen laitoksen välinen säädatan vastaanottopilotti on päättynyt

Säädataa siirtävä datasilta ajettiin alas 22.03.2025 kello 02:00. (22.03.2025, 00:00 UTC).

Ilmatieteen laitoksen terveiset asian tiimoilta voitte lukea täältä.

Main Menu

26.-27.6.2013

Aloittaja Sanni, keskiviikko, 26.06.2013, 13:39

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

spege

Hyvä imuri Suomenlahti, kaikki hyytyvät. Tänään mitattiin sisällä uusi lämpöennätys nousi 42 asteeseen, nyt tippunut 38 asteeseen. Mukavan lämmintä, ulkona 32 astetta. Pilviverho näkyvissä, harsoa tullut jo.
FLC foorumissa nimimerkki Speijo.

Sanni

Ukkosta täällä on luvattu yölle ja huomiselle päivälle mutta let's see... Nyt vähän ripsii!

Leka

Suurinpiirtein Kemiö-Rauma linjalle on muodostunut rankasti satavia kuuroja joissa on myös heikkoa salamointia mukana.

Sääasema Vilppula - Davis Vantage Pro2 Wireless

Jasu

Kempeleessä odotamma toiveikkaana, jospa sitä saisi jotain ukkosenpahasta tännekkin..   ;D
EDIT: Tuli väärään topikkiin koska sekotin sivujen vaihdon tuohon oikean alakulman "Seuraava" linkkiin.. taas.  ;)
Kulmarauta / 56AI704 / OH8EFI
-: Lokaattoriruutu KP24RV79FH :-

- Baofeng UV-5R
- Intek M-760 PLUS
- Intek H-520 PLUS
- Yaesu VR-120D

Sääasema: Ventus W827

Sanni

Lainaus käyttäjältä: Jasu - keskiviikko, 26.06.2013, 20:19
Kempeleessä odotamma toiveikkaana, jospa sitä saisi jotain ukkosenpahasta tännekkin..   ;D
EDIT: Tuli väärään topikkiin koska sekotin sivujen vaihdon tuohon oikean alakulman "Seuraava" linkkiin.. taas.  ;)

Njääh. Tuskin toi mikään paha asia on. Mä ujutan ukkoshulluuteni joka väliin.  ;D

Täällä ripsii vähän taas. Luonto, nyt äksöniä!! Gimme gimme more gimme more!!

Pby11

Lainaus käyttäjältä: Leka - keskiviikko, 26.06.2013, 19:37
Suurinpiirtein Kemiö-Rauma linjalle on muodostunut rankasti satavia kuuroja joissa on myös heikkoa salamointia mukana.

Ei vielä mitään sadetta Kemiönsaarella, mutta eiköhän huomenna on sitten luvassa sadetta, ukkosen kera  ;)

weatherc

LainaaEi vielä mitään sadetta Kemiönsaarella, mutta eiköhän huomenna on sitten luvassa sadetta, ukkosen kera

FMI:n ja BO:n mukaan se nakutti pari iskua Angelniemen kulmille mutta kuihtui heti sen jälkeen pois. :)

Sanni

Nyt ei jätkät kuulkaas naurata enää yhtään. 22,5°C ja kello on puoli kaksi yöllä!! Jumalavita mä paahdun!! Kaipaan kattotuuletinta. Ainoa joka täällä on energinen on kisu joka pyydystää jotain ötökkää. Mä lupaan etten mä enää ikinä valita kylmyydestä. En enää ikinä. Ja saas nähdä miten tuo mahtaa ukkosten kanssa olla.

zeizei

Pääkaupunkia lähestyy mereltä nyt pientä toivetta herättävä salamoiva sadealue. Jaksaako, jaksaako...

zeizei

Helsingin Mellunkylässä alkoi juuri satamaan. Muutama kaukainen jyrähdyskin on kuulunut. Mikäs sen mukavempaa kuin naattia aamukahveja sateensuojassa
ja odotella mitä tuleman pitää.