Dedillä olevat sivut alhaalla 24.3

Aloittaja weatherc, torstai, 15.03.2012, 18:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Snowi

Juu ne voisi poistaa kokonaan :). Flv filut on siinä kameravideot_flv kansiossa toistaiseksi ja sieltä mulla ne tällä hetkellä luetaankin. Pidin noi mp4-videot varmuuden vuoksi jos jokin kusahtaa noiden flv-videoiden osalta, niin ei tarvitse upata kaikkia mp4-videoita uudestaan sisään. Mutta koska flv-videot toimii täydellisesti, niin enää noilla mp4 muodoilla ei tee mitään :)

weatherc

Okke, poistetaan...vips, ja ne katos avaruuteen alta sekunnissa  :)

weatherc

NexStorm-videoallakat toimii taas, eikä tarvinnut edes muokkausta allakkasivuille :) (paitsi mulla jossa js-filussa häikkää :P).
Ei kyllä päivity vielä, mutteipa ole aktiviteettiäkään :P

Snowi

No niin, iso kasa videoita on näköjään ilmestynyt kansioon ja kaikki näyttäisi olevan nyt kunnossa siltä osin  ;D

Jippe

Onkos mahdollista asentaa tälläisiä lisäosia?

Piwik vaatii joko mysqli-lisäosan tai sekä PDO- että pdo_mysql-lisäosat..

Linux-palvelimella voit kääntää PHP:n seuraavilla asetuksilla:

--with-mysqli
--with-pdo-mysql

Lisää php.ini-tiedostoon seuraavat rivit:

extension=mysqli.so
extension=pdo.so
extension=pdo_mysql.so

weatherc

#25
LainaaOnkos mahdollista asentaa tälläisiä lisäosia?

Piwik vaatii joko mysqli-lisäosan tai sekä PDO- että pdo_mysql-lisäosat..

Tutkitaan :)

EDITTIÄ: Löytys ne cpanelin EasyApachesta (Apache/php-conffiguraattori), ajan ne sisään tuossa jossain kohtaa :)

EDIT2: Asennettu :)

weatherc

GFS-data taas kehissä ja ensimmäinen koeajo tehty. Pientä viilausta vielä (900mb-data jäi uupumaan) ja avot :)
Samalla kun päivitin OpenGrAdsin uusimpaan 2.0.1.oga.1-versioon siirtyi itse data uusimpaan grib2:een.

Se on kooltaan vain n 18% vanhasta grib-datasta. Kun data haetaan vielä partial hakuna, eli voi valita mitkä arvot/levelit haetaan, tosin en kovin rankasti siivonnut sitä ja siten listassa on nyt 113 arvoa, niin yhdessä ajossa on nyt dataa karvan verran vajaat 500M :)


Jussa


Jussa

Lainaus käyttäjältä: Jussa - keskiviikko, 28.03.2012, 21:57
Mitä se tuo kartta näyttää? ;)

Omilta sivuilta kun klikkaa tosiaan tuonne NWN:ään niin kartta ei ole ajantasalla.

weatherc

#29
LainaaOmilta sivuilta kun klikkaa tosiaan tuonne NWN:ään niin kartta ei ole ajantasalla.
Mulla näytti ihan OK:lta (-17 Taivalkoskella). Klikkaa F5:sta pari kertaa, oli pikku häikkä siinä NWN:än js-filussa joka tulee nordicweatheristä.

Jos vaikuttaa siltä että kuvat ei päivity sivuilla niin kannattaa kokeilla tyhjentää selaimen välimuisti koska oli http-headerien expires-ajat piiikkasen liian pitkät. Asia korjattu, nyt pitäisi päivittyä heti kun muuttunut serverillä :) Tähän kuiten vaikuttaa se jos haettu kuva on jo selaimen välimuistissa ja sen headerit estää tuoreen kuvan haun.

NexStorm-videoiden teko on päässyt käyntiin taas. :)
Ensimmäisen tutkan video on testissä että homma toimii jonka jälkeen lisään muutkin kehiin.

GFS-kartat päivittyvät myös taas :)
Mun jää-,pintalämpötilakartat sekä meteogrammi ei tosin vielä.