Uutiset:

22.03.2025
FinWX:n ja Ilmatieteen laitoksen välinen säädatan vastaanottopilotti on päättynyt

Säädataa siirtävä datasilta ajettiin alas 22.03.2025 kello 02:00. (22.03.2025, 00:00 UTC).

Ilmatieteen laitoksen terveiset asian tiimoilta voitte lukea täältä.

Main Menu

13.06.2009

Aloittaja weatherc, perjantai, 12.06.2009, 00:36

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

schnuffel

käytiin tos jättäril... ei kauaa ehditty olla ku vesisade ajoi meidät pois kameroineen...prkl.
nyt istutaan parvekkeella ja kamera pyörii...taitaa muutama salama kuitenkin tarttua kameraan  ;D
tos takaisin kun ajoimme jättärilt näimme aika ärhäkkään näköisen vyörypilven ja se taivas....jessus soikoon minkä näkönen se oli... Jäntti uhkaili autossa soluille "ette uskalla tulla kimppuun, prkl pelkurit" ja eihän nuo ainakaan päälle käyneet....

schnuffel

ja joku hullu meni justiinsä jättärin päälle autolla...ei paljon kaverilla päätä palele :o

Sanni

Lainaus käyttäjältä: schnuffel - lauantai, 13.06.2009, 21:43
ja joku hullu meni justiinsä jättärin päälle autolla...ei paljon kaverilla päätä palele :o

Mitäää?! :D Herrajumala. Toivottavasti saadaan se takas edes kahtena kappaleena :D Mä olen omalla sohvalla, töllö päällä. Että noi ukot osaa olla välillä hönttejä!

Tatu

Nyt rupes satamaan täälläkin ja jyrinä voimistuu pikkuhiljaa...

Ai että ai että, sieltä se tulee, harmi et noita puita on edessä sais hienoja kuvia salamoista.

Sanni

Lainaus käyttäjältä: Tatu - lauantai, 13.06.2009, 21:46
Nyt rupes satamaan täälläkin ja jyrinä voimistuu pikkuhiljaa...

Täällä tulee vettä kuin esterin ahterista ja edelleen himpuran kuuma. Hajosin kun katoin salamatutkaa - 11 ukkossolua liikenteessä etelä-Suomessa :D

Sanni

Lainaus käyttäjältä: schnuffel - lauantai, 13.06.2009, 21:41
käytiin tos jättäril... ei kauaa ehditty olla ku vesisade ajoi meidät pois kameroineen...prkl.
nyt istutaan parvekkeella ja kamera pyörii...taitaa muutama salama kuitenkin tarttua kameraan  ;D
tos takaisin kun ajoimme jättärilt näimme aika ärhäkkään näköisen vyörypilven ja se taivas....jessus soikoon minkä näkönen se oli... Jäntti uhkaili autossa soluille "ette uskalla tulla kimppuun, prkl pelkurit" ja eihän nuo ainakaan päälle käyneet....

Mulla oli kans uho päällä - "bring it on, bring it on, BIAAAAZ!" "Pru-tum-tu-tum!" "UAAAAAH!!" ja pako sisälle :D Täällä näyttää edelleen pilvet todella ärhäköiltä ja lisää tulee koko ajan. On niin pimeää ettei rajaa. Vähän mua käy sääliks noita 200 metrin päässä myötätuulirockissa olevia, mutta kyl sielt edelleen musaa kuuluu :D

Tatu

Nyt alkaa olla päällä...iiikkk.... jytisee

Sanni

Lainaus käyttäjältä: Tatu - lauantai, 13.06.2009, 21:55

Sama täällä! Tulispa kunnon toisinto kahden vuoden takaisesta yyberukkosesta. Sellainen jytäys että seinät menee vaakatasoon. Salamoi ja jyrisee. Oon sekaisin ilosta.

Sanni

Lainaus käyttäjältä: Sanni - lauantai, 13.06.2009, 21:58
Lainaus käyttäjältä: Tatu - lauantai, 13.06.2009, 21:55

Sama täällä! Tulispa kunnon toisinto kahden vuoden takaisesta yyberukkosesta. Sellainen jytäys että seinät menee vaakatasoon. Salamoi ja jyrisee. Oon sekaisin ilosta.

Uaaah!! Täällä näkyi tosi komia haarukkasalama ja taivas rätisee pahemmin kuin muinainen LP-levy!

spege

No niin nyt voin sanoa että olen kuullut ukkosen jyrinää, Savonlinnassa on 8 kertaa jyrähtänyt ukkonen ja koko ajan lähenee, mutta taitaa mennä eteläpuolelta ohi.
FLC foorumissa nimimerkki Speijo.