Uutiset:

22.03.2025
FinWX:n ja Ilmatieteen laitoksen välinen säädatan vastaanottopilotti on päättynyt

Säädataa siirtävä datasilta ajettiin alas 22.03.2025 kello 02:00. (22.03.2025, 00:00 UTC).

Ilmatieteen laitoksen terveiset asian tiimoilta voitte lukea täältä.

Main Menu

08.08.2010

Aloittaja Hannu, sunnuntai, 08.08.2010, 08:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Sanni

Salamoit sekunnin välein!! Ei hitto, tää on parempaa ko 22.8.2007

Mahtava päätös kesälle!! Mahtava!! Paras show mitä oon ikin nähny. Kaatamalla tulee vettä ja välkehtii niin maan perusteellisesti että tämän mä muistan viel mummonakin. Samoin jyrinät tuntuu halkaisevan taivaan. Ja minä istun parvekkeella, tosin lasitetulla. Ulkona pimeetä ko missä.

weatherc

*Pysy purkki pystyssä*

900 rikki nordicweathrin users onlinessä!
Arvioitu yhteenlaskettu VPS-lukema on 1500 users onlinessä...

Ja purkki tykkää hyvää...loadit jossain taivaissa.... ;D

Snowi

Nyt se näyttää tosiaan olevan aivan päällä siellä Vantaallakin, kohta todennäköisesti jo Klaukkalassa. Harmi vain kun tuo sääaseman oma kamera ei jostain syystä päivity, enkä täältä käsin ole saanut sitä korjattua.

Sanni

Ukkonen taitaa täällä olla jo ohi mutta idästä tulee seuraava =D

Nyt iskee se toinenkin solu. COME TO MAMA!!!

zeizei

Tätä oli odotettu lähes 3 vuotta. Komea show kertakaikkiaan! Laiho, ootko päässyt hengissä alas Malminkartanon huipulta?

weatherc

Jos wx-vps:ällä oleva tutka puskee 50x-erroria, yritä päivittää sivu, enemmin tai myöhemmin pääset sisälle (kaikki rajat ja ennätykset paukkuu tällä hetkellä, muutosta tulossa heti ensi viikolla (toivottavasti)).

Sanni

Jos siitä ei kuulu, mennään tsekkaamaan tilanne. Jos se löytyy sieltä käristyneenä innokas hymy naamalla, haudataan se jonnekin, hankitaan salamanmuotoinen hautakivi ja pistetään siihen teksti "Kuoli - ja vielä hymy huulilla".  ;D

Sanni

Ei hitto, nyt muuten räsähti.

Yli tunnin verran täällä salamoinut sitä tahtia että aivan hirvittää. Kissa on ihan paniikissa mutta tytär nukkuu kuin tukki. Ihasteltiin juuri tuota äskeistä myräkkää. Se oli kovin mitä olen koskaan nähnyt.

J.Jäntti

FinWX:n foorumilla on kamala ryysis. ;D
Täällä ei puske HTTP 500:sta, mutta vastausajat ovat paikoin yli 10 sekuntia. Taitaa olla Laiholla edessä koneen päivitys huomattavasti vikkelämpään prosessoriin ;D

NexStormin tutkakuvan lähetys sääasemalta on rikki ja tutkakuva ei päivity. Yhteyksiä on kuulemma kuvapankkiin liikaa auki. Vikaa tutkitaan.

Tuon pilven nopeus yllätti täysin. Malminkartanonhuipun ensimmäiseltä rappusilta lähdettiin sitten alas ja helvetinmoisella kiireellä, kun vyörypilvi ja jatkuvat salamanvälähdykset peittivät taivaan. Kun päästiin alas, alkoi aivan järjetön tuuli ja alue pimeni, kuin pahimmassa kauhuelokuvassa konsanaan.

Autosta yritettiin kuvata yhteensä kolmella kameralla, mutta tuotoksista on vaikea sanoa mitään ennenkuin kaikki on purettu. Vähän pelkään, ettei tulos ole kovin kaksinen.

Juha Jäntti
Foorumin ja sivuston ylläpitäjä
Finland Weather Exchange (FinWX)

http://www.finwx.net/
------------------------------------------
Ukkoskausi avattu Suomessa: --.--.2025
Ukkoskausi avattu Helsingissä: --.--.2025
-------------------------------------------
Ukkospäivälaskuri 2025; Helsinki/Viikinmäki
0 ukkospäivää.
X, FinWX:n ylläpidon ilmoitukset

Sanni

Mä sain kuvattua sen vyörypilven parvekkeelta, mutta akku loppui kesken kuvaamisen ja koko roska hävisi sen sileän tien.

V*ttu p*rkele s**tana h**vetti!!

No, katotaan mitä ylläreitä vielä tälle yölle tulee.