Uutiset:

Ei uusia uutisia.

Main Menu

EWN kartta ei näy

Aloittaja Leka, lauantai, 05.10.2013, 19:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

weatherc

Mitään suoraa ratkaisua ei ole mutta mutu on että joku css-rivi jossain aiheuttaa sen. Nuo Esrin popupit ovat todella hankalia kun tahovat väkisinkin olla sen yhden ja saman levyiset aina.

Kuten aikasemminkin tainnut tulla todettua tuo EWN:än kartta kaipaisi porttausta OpenLayersiin joka olisi paljon helpompi myös noiden popuppien suhteen (ja kevyempi) mutta ongelmaksi on muodostunut nuo dynaamiset ikonit, en ole löytänyt miten tehdä svg-ikonia OL 2:ssa.
Muilta osin ei olisi edes kovin hankalaa portata Esri => OL.

Systeemin aikasempaan jumiin...
On tiedossa ainakin pari syytä miksi se voi jumita joskus...
- Jos data mysql:stä on tyhjää täys. Tämä sattuu joskus kun se päivittää esim WRF-dataa mysqliin. Koska käytössä on cache niin voi kestää pienen hetken ennen kun se saa dataa kyseiselle paikkakunnalle jos sillä on tyhjää dataa cache-tiedostossa. "Laastarina" tähän on valita toinen paikkakunta.
- Jos WRF-data uppuu. Sen *pitäisi* toimia myös GFS-datan varassa niiden arvojen osalta jota tarvii WRF- tai GFS-dataa mutta takeita ei ole...Saatikka jos molemmat uupuu...

systeemi

Minulla on kyse kyllä jostain muusta. Se on kokonaan jumissa  ???
Sääasema Nauska, Kemi

www.kemiweather.fi

weatherc

Lainaus käyttäjältä: systeemi - lauantai, 11.10.2014, 07:44
Minulla on kyse kyllä jostain muusta. Se on kokonaan jumissa  ???

Koita päivittää ewn-frc/forecast.php tuoreimpaan. Tuossa sun sivulla olevassa on Esri:ä vielä jota ei ennusteessa ole ollut käytössä vähään aikaan.

systeemi

Ok eli jäänyt päivityksissä jälkeen  ;D
Sääasema Nauska, Kemi

www.kemiweather.fi

Leka

Lainaus käyttäjältä: weatherc - perjantai, 10.10.2014, 23:00
Mitään suoraa ratkaisua ei ole mutta mutu on että joku css-rivi jossain aiheuttaa sen. Nuo Esrin popupit ovat todella hankalia kun tahovat väkisinkin olla sen yhden ja saman levyiset aina.
Täytyy päivitää kaikki karttaan liittyvät filut niihin jotka olivat mulla Leuvenin V2.5 kanssa ja katsoa miten käy.

Sääasema Vilppula - Davis Vantage Pro2 Wireless