Uutiset:

Ei uusia uutisia.

Main Menu

EWN kartta ei näy

Aloittaja Leka, lauantai, 05.10.2013, 19:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

weatherc

Polku ewn_frc.js:ään on OK, filu löytyy kuten pitääkin.
Mutta sulla on se filu kahteen kertaan sivun koodissa.

Jippe

Joo niin näyttää olevan. Eka rivi muuttuu kun muuttaa ewn_frc_config.php:ta
Toinen rivi tulee jostain muualta koska se ei muutu..

systeemi

EWN- ennuste jumissa. Weatherilla näyttää pelaavan miten muilla?
Sääasema Nauska, Kemi

www.kemiweather.fi

kapo

Morjestus!
Pitkästä aikaa oli hetki aikaa päivitellä noita sääjuttuja. Tein ton EWN-päivityksen, jonka aattelin olevan se simppelimpi touhuta valmiiksi, kuin tuo isompi, jonka sotken seuraavaksi.... Tuo EWN-sääkartta / tilastopäivitys meni hyvin muuten, mutta.... jostain syystä kartan kun aukasee, niin jättää tyhjän välin otsikon ja kartan alun välille, joka on toosii piitkä... Miksiköhänköhän?   tyhjää täynnä ??? ???
Ja seuraavaks tuo isompi päivitys (EWN_frc).... :P ;D
Vastaile henkka sitten molempiin yhtaikaa..... ??? :D

weatherc

Tällä hetkellä se näkyy mulla ihan OK.

Siellä voi olla joku css-juttu joka aiheuttaa sen vain eräissä tilanteissa...

kapo

Tämä on kummajainen... W7:lla näkyy ihan o.k. Mutta W8:lla jää tuo tyhjätila? Kokeiltu useilla tuttavieni koineilla ja eri käyttiksillä. Ei näy oikein myöskään mun XP-läppärillä...

weatherc

Tais löytyä syypää:

ewn_style.css, rivi noin 240 löytyy luokka .malarmbox, poista siitä "clear:both;"

kapo

Jepulis Jee...
Taas oli tuo mystinen "clear:both" vian aiheuttajana! Kiitoksia Henkalle taas kerran... Näin ne asiat vaan korjaantuu, vaikka ite ei ymmärrä ettiä tommosta sanaparia.... ??? :(
Eikä kyllä paljon muutakaan....
Thanks again Henkka!!!!

systeemi

EWN-ennuste jumissa minulla.....
Sääasema Nauska, Kemi

www.kemiweather.fi

Leka

Kartta kyllä näkyy, mutta asemakohtaisessa popupissa on Leuven Templaten viimeisimmän version (2.6) kanssa pientä keskitysongelmaa (kts. liite).

Olisko Henkalla ratkaisua ongelmaan ;) Mainittakoon että Leuvenin version 2.5 kanssa ei ko. ongelmaa esiintynyt.

Sääasema Vilppula - Davis Vantage Pro2 Wireless