Uutiset:

Ei uusia uutisia.

Main Menu

Uusi jäsen

Aloittaja kapo, tiistai, 26.02.2013, 10:22

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kapo

Tervehdys vaan kaikille foorumilaisille. Eli uusi jäsen tässä ilmoittautuu yhteisölle. En ole käynyt ketjuja läpi, onko tällainen esittäytymisketju jo olemassa. Ylläpito siirtänee viestin, jos on katsoo aiheelliseksi. Eli nimimerkin takaa löytyy vasta-alkaja näissä sääasemahommissa. Asuinpaikkakuntani ja samalla myös aseman sijaintipaikka on Keski-Suomessa pienellä paikkakunnalla nimeltään Vihtavuori. Vihtavuori on Laukaan kunnan yksi monista taajamista. Olen vielä hyvin kokematon näissä hommissa, joten joudun varmasti kyselemään neuvoja hyvinkin yksinkertaisiin asioihin. Nyt on jo jonkinasteinen probleema kuinka saan nuo EWN:n karttapaketit näkymään omilla sivuillani. Olen jo niin pitkällä, että paketit on purettu ja siirretty palvelimelle, mutta siihen tyssäsi eilen illalla...

Ystävällisesti kaikkia jäseniä tervehtien:

-kapo-

weatherc

Tervetuloa mukaan!  :)

Tuon EWN-sivun kanssa niin onko sinulla URL:ia antaa siihen niin katsotaan että lötyiskö vika.

Leka

Tervetuloa kapo.

URL jota haetaan taitaa olla http://www.kapo511.net/ewn/nwn/nwn.main.php jolla ei tietenkään toimi suoraan, mutta http://www.kapo511.net/ewn/Nordic2.php näyttää toimivan.

Ilmeiseti vaan tarvitsee vaihtaa Saratoga Templateen url oikein.

Sääasema Vilppula - Davis Vantage Pro2 Wireless

kapo

Joo, tuo ewn/nordic toimii, mutta miten siihen saisi sellaisen asetuksen tehtyä, että menubar vasemmassa laidassa olisi näkyvissä sivun ollessa auki, niinkuin se mulla on muillakin sivuilla? Sitten tuo NWN forecast.. Sitä en saa sitten millään näkymään, paitsi tolla leaf.php:llä, mutta se ei liene sen homman tarkoitus. Ja Vielä tähänkin hiukan kitinää / riskaamista: se menubar olisi hyvä näkyä siinä sivussa myös tällä sivulla?..
Nyt se noobien riskaaminen sitten alkoi...  :'( ??? sori vaan... Mutta apu olisi tarpeen...

-kapo-

OPEx

Kokeile josko liitteessä olevasta tiedosta ois apua EWN pulmaan

Tätä varmaan haluat .. http://www.opexi.net/wd/wxnwn.php

T. Olli

kapo

Kiitos!!
Juuri tuota tarkoitin!
Passaapiko "lainata" tota TXT:tä?

-kapo-

weatherc

Samainen wxnwn.php filu löytyy myös EWN-zipista ;)

kapo

Joo..... Oon minä vaan niin hyvä, ettei kartta alkanut näkymään! Olenkohan ymmärtänyt edes oikein, että nuo kaksi ladttua pakettia eivät liity toisiinsa, vaan ovat kaksi eri asiaa?? ??? ???

weatherc

En ole tosin tarkistanut tuota wxnwn.php:tä koska mulla ei ole Saratoga-templatea asennettuna...
Mutta perus-idea on molemmissa sama:

<head>-osan EWN-koodi laitetaan sivun <head>:iin ja <body>-osa <body>:yyn ja polut oikein ja se on siinä (ja muistaa laittaa cachekansion CHMOD 0777:ksi) :)

Vinkkinä voin sanoa että koittaa vaikka saada Nordic2.php toimimaan siitä kansiosta johon se lopullinekin sivu tulee, näin saa ne polut testattua sillä.

LainaaOlenkohan ymmärtänyt edes oikein, että nuo kaksi ladttua pakettia eivät liity toisiinsa, vaan ovat kaksi eri asiaa??
Olet. :) Ovat kaksi täysin erillistä pukettia/häkkyrää. :)

teutari

Kapo on ilmeisesti upannut palvelimelle koko zipistä puretun ewn-kansion eikä pelkästään sen sisällä olevaa nwn-kansiota.