Tiesää offlinessä - taas offline

Aloittaja weatherc, maanantai, 07.01.2013, 17:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

weatherc

Suomen tiesäädatat/kamerat ovat offlinessä. Tässä Tieinfon viesti naamakirjasta:
Lainaa
Tieinfon palvelin joutui hyökkäyksen kohteeksi, joten Amazonin palvelimesta loppui potku. Tämän seurauksena Tieinfo lopetti toimintansa.
Siirrämme ohjelman pyörimään Kapsin palvelimelle, toivottavasti palvelu alkaa toimimaan piakkoin..

Soccer

Nyt näyttäisi vehkeet olevan tulilla ja tiesää saatavilla.

weatherc

Lainaus käyttäjältä: Soccer - maanantai, 07.01.2013, 23:05
Nyt näyttäisi vehkeet olevan tulilla ja tiesää saatavilla.

Ei ole. Se on vain ne muutamat Salon ympäristön asemat jotka näkyy koska haen ne wanhalla systeemillä suoraan Liikennevirastolta :)
Kamerakuvat näkyy niin kauan kuin edellisen onnistuneen haun kuva-urlit löytyvät vielä (~24h ottohetkestä ellen ihan väärin muista)
Tieinfon palvelinta ei edelleenkään löydy.

weatherc

Tieinfolla purkit kasassa ja data virtaa taas  ;D

Tosin vielä ei ainakaan EWN:än data ole päivittynyt, saattaa johtua DNS:stä jos ovat vaihtaneet ip-numeroa joten odotetellaan ja katsellaan...

ahpe

LainaaTieinfolla purkit kasassa ja data virtaa taas 

Tosin vielä ei ainakaan EWN:än data ole päivittynyt, saattaa johtua DNS:stä jos ovat vaihtaneet ip-numeroa joten odotetellaan ja katsellaan...

Minulla on vieläkin tiesäät EWN: n kartalta kadoksissa (näkyy n. 15 asemaa suomesta), olen F5 painellut, mutta ei apuja. Näkyykö muilla?

weatherc

LainaaMinulla on vieläkin tiesäät EWN: n kartalta kadoksissa (näkyy n. 15 asemaa suomesta), olen F5 painellut, mutta ei apuja. Näkyykö muilla?

Eipä näy kun nuo muutamat E18 motarilta ja parit Oulun seudulta..Hmm...

weatherc

Löytyshän tiesää ja myös tiekamerat pienen etsikelyn jälkeen :)

Leka

Sademäärät puuttuu tiesääasemilta näköjään.

Sääasema Vilppula - Davis Vantage Pro2 Wireless

weatherc

Tai sitten koko data uupuu koska kaikki datat uppataan sisään "as is" kerralla kunhan päässyt läpi lämpötila-testistä (jotta päästäis eroon edes suurimmista virhelukemista). Tarkistetaanpas..

Testi on yksikertaisesti että lukema pitää olla määrätyssä haarukassa ja haarukka muuttuu kuukausien mukaan (esim. tammikuu, -60 <> +10).

weatherc

Taas näyttää tieinfon purkki olevan alhaalla...