Uutiset:

Ei uusia uutisia.

Main Menu

Jäsenalueessa ongelma

Aloittaja weatherc, tiistai, 27.11.2012, 19:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

weatherc

Löysin (toivottavasti) ongelman jota vaivannut jäsenaluetta muutaman päivän. Systeemi käyttää php session:ia joka uniikki jokaiselle ja ainakin Firefoxsissa tätä ei ole saatavilla. Näinollen homma ei toimi.
Alue pois käytöstä kunnes saanut impletoitua jonkun muun "uniikin" pätkän jolla pitää asemien tiedot erillään jos 2 asemaa kirjautuu sisään samaan aikaan. Todennäköisesti menee huomiseen.

weatherc

Ainaki koeajo "private browsingin" kanssa toimis nytten joten taas pelissä :)

Leka

Lumensyvyyden päivitys ei toimi ainakaan FF:lla eikä IE:lla jäsenalueella. Ainakaan mulla.

Sääasema Vilppula - Davis Vantage Pro2 Wireless

weatherc

Lainaus käyttäjältä: Leka - perjantai, 30.11.2012, 23:56
Lumensyvyyden päivitys ei toimi ainakaan FF:lla eikä IE:lla jäsenalueella. Ainakaan mulla.

Se ei näy välttämättä ihan heti kun muuttaa mutta pitäisi toimia koska siihen en ole tehnyt muutoksia aikoihin, kuten en muuhunkaan jäsenalueeseen. Itse ongelma johtui lähinnä siitä kun siirsin nwn-filut www:stä nwn-subdomainiin ja se sai hepulin siitä.

Kannattaa kokeilla F5:sta koska olen myös koittanut yhtenäistää käytössä olevia js/css-filuja siten että käytössä olisi sama kaikkialla, näin ei aikasemmin ollut vaikka itse filun sisältö oli käytännössä sama. Siinä on tosin mahdollisuus että joku failaa.

Leka

Ei toimi, ei. Päivitä klikkaamisen jälkeen tulee kyllä: Olet päivittänyt tiedot onnistuneesti! mutta kun jonkin ajan kuluttua kirjautuu jäsenaluelle uudelleen on lumensyvyys 0. Toimi kyllä lokakuun loppupuolella kun edellisen kerran päivittelin lumensyvyyksiä.

Tiedot eivät myöskään siten päivity NWN:n taulukkoon.

Sääasema Vilppula - Davis Vantage Pro2 Wireless

weatherc

LainaaEi toimi, ei. Päivitä klikkaamisen jälkeen tulee kyllä: Olet päivittänyt tiedot onnistuneesti! mutta kun jonkin ajan kuluttua kirjautuu jäsenaluelle uudelleen on lumensyvyys 0.

Laitatko YV:nä login-tiedot niin tutkailen pikkasen miksei toimi.

Leka

Lainaus käyttäjältä: weatherc - lauantai, 01.12.2012, 09:57
Laitatko YV:nä login-tiedot niin tutkailen pikkasen miksei toimi.

Laitettu.

Sääasema Vilppula - Davis Vantage Pro2 Wireless