Sääasemat/FinWx Hesarissa sekä YLE:n Aamu-TV:ssä

Aloittaja weatherc, maanantai, 16.07.2012, 07:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

HapaK

#10
Ylen Keski-Suomen paikallistoimitus soitteli ja tulevat huomenna aamulla ihmettelemään sääasemaa ja -harrastusta. Pitää mainostaa tätä mainiota saittia foorumeineen kuin myös NWN:ää. Oliko muuta?

- HapaK

PS. Boltek tilattu, linjoille loppukesästä...

Ja vielä maanantain Hesarin juttu: https://docs.google.com/viewer?url=www.jyv-weather.info/HS_16.7.2012_Salamaniskujen.pdf



http://jyv-weather.info

systeemi

Lainaus käyttäjältä: HapaK - keskiviikko, 18.07.2012, 22:05
Ylen Keski-Suomen paikallistoimitus soitteli ja tulevat huomenna aamulla ihmettelemään sääasemaa ja -harrastusta. Pitää mainostaa tätä mainiota saittia foorumeineen kuin myös NWN:ää. Oliko muuta?

- HapaK

PS. Boltek tilattu, linjoille loppukesästä...


Hyvä vaan että annat haastattelun. Ei se lisähuomio mitään haittaa  ;D

Ja lisää tutkiakin hyvä homma.
Sääasema Nauska, Kemi

www.kemiweather.fi

jpaasov

Löytyi lisää....

Iltalehden 21-22.7. vvaihde, sivu 26.

___________________________
FinWX Tampere-27

angle

Tänään tuli tästä meidän kylältä yksi immeinen vaimolle kertomaan lukeneensa Hesarista tämän jutun ja oli sitten mennyt nettiin tutustumaan finwx sivustoon. No omin sanoin oli kovasti hämmästynyt kun löytyi oman kylän säätiedot ja tarkemmin katsottuna oli löytänyt sääaseman sijainninkin. ;D

Mitä tässä voi muuta kuin kiitellä julkusuudesta.

Snowi

Ei näköjään ole vieläkään loppunut median kiinnostus yksityisiä sääasemia kohtaa, sillä perjantaina juuri minuutteja ennen kuin olin lähdössä ajamaan Vuokattiin, soitti Ylen Aikainen radion toimittaja ja halusi tulla haastattelemaan. Sanoin että olen juuri lähdössä, mutta jos toimittaja nopeesti tulee paikan päälle, niin voin odottaa. Toimittaja lähti kiireellä liikkeelle ja kiireessä unohti nauhurin Pasilaan. Kysyin onnistuisiko haastattelu kännykällä ja hän lupasi tarkastaa asian. Lopulta se onnistui, mutta äänenlaatu selviää vasta studiolla tarkemmin.

Eli juttu tulee radiosta ulos maanantaina 30.7.2012 kello 15.15, mutta jos äänenlaatu ei Nokian kännykän nauhurissa ollut tarpeeksi hyvä, niin silloin juttu tulee vain nettiin. Haastattelu kesti noin 20min ja meni mielestäni aika hyvin. Tuli myös mainittua finwx.net ja noricweather.net :). Mutta saa nähdä mitä toimittaja valitsee juttuun, sillä ju.ttu pitää tiivistää viiden minuutin pituiseksi, eli sieltä jää suurin osa pois. Pitää huomenna kuunnella minkälainen juttu tulee ulos vai tuleeko ollenkaan :)
Radiokanava on Ylen Aikainen ja livenä sitä voi kuunnella netissä ilmeisesti tästä http://areena.yle.fi/radio/soitin/ylen-aikainen. Radiossa kanava kuuluu vain Uudenmaan alueella.

Soccer

Pyydä että saat kuunnella nauhan ennen julkaisua niin voit vielä vaikuttaa mitä sieltä tulee ulos.

Snowi

Ei varmaan enää näin myöhäisessä vaiheessa pysty enää vaikuttamaan kun nauha tulee ulos huomenna.


Snowi

Ai oli näköjään nettiin tullut myös juttu tosta radiohaastattelusta. Siitä kuulemma tuli myös joko 16.00 tai 17.00 radiouutisiin juttu, mutta nyt en tarkalleen tiedä mikä kanava oli kyseessä, mutta todennäköisesti jokin iso kanava, sillä toi koko juttu lähti siitä, että toimittaja otti tänään aamulla yhteyttä, että haluaa tehdä jutun nettiin, telkkariin ja mahdollisesti radioon. Toimittaja olisi halunnut tulla Klaukkalaan paikan päälle, mutta eihän se minulle nyt käynyt kun olen Vuokatissa parhaillaan. Juttu olisi kuulemma tullut tänään 20.30 uutisissa, mutta nyt se mahdollisuus missattiin  :(

Toimittaja yritti etsiä muita mahdollisia ehdokkaita ja tarjosin Laihoa ja weatherc:ta, mutta toimittaja ei ilmeisesti saanut yhteyttä teihin. Joten lopulta hän sai yhteyttä Panu Lahtiseen, josta tulee siis juttu tänään kello 20.30 TV1 uutisissa. Pitää katsastaa minkälainen juttu on kyseessä :). Toimittaja kuitenkin otti tuosta Ylen Aikainen radion toimittajan haastattelusta pätkän radiouutisiin, mutta itse missasin molemmat radiopätkät, sillä olin juuri golffaamassa noihin aikoihin. Ukkonenkin meinasi tulla päälle, mutta meni lännestä ohi.

Erikoisen paljon on toimittajia asia nyt kiinnostanut ja ilmeisesti lisää on kuulemma tulossa :)

Leka

Lainaus käyttäjältä: Snowi - maanantai, 30.07.2012, 20:07
Joten lopulta hän sai yhteyttä Panu Lahtiseen, josta tulee juttu tänään kello 20.30 TV1 uutisissa. Pitää katsastaa minkälainen juttu on kyseessä :).
Tässähän tämä: http://areena.yle.fi/tv/1627875

Sääasema Vilppula - Davis Vantage Pro2 Wireless