Pysyykö "poika" kotona, ts. voittaako Suomi toistamiseen kultaa lätkässä?

Aloittaja Sanni, keskiviikko, 16.05.2012, 19:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Sanni

Jumalauta mikä ottelu!!! Mulla olisi kynnet hajalla jos vielä pureskelisin niitä. Yläkerrassakin näköjään juhlitaan voittoa. Pitääkin näköjään mennä niiden ovelle ja pyytää et laittavat kovemmalle, mulla ei ole kunnollisia ämyreitä. Ja isäntäkin vissiin nukkuu jo  ;D Tekisi mieli lähteä jonnekin juhlimaan, kokiksen voimalla, mutta huomenna työpäivä.  :-\ Noh, kai nuo naapurit munkin puolesta pistää elämää risaiseksi.

Voitto tulee Venäjästäkin niin että pamahtaa ja loppuottelussa tavataan! Ja mieluummin loppuottelussa vastassa mikä tahansa muu maa kuin Ruotsi, saapahan jälkimmäinen maistaa epäurheilijamaista käytöstään, yet again. Se viimevuotinen vinkuminen ja parkuminen oli suurinta hupia pitkiin aikoihin ja uho oli kova. Weatherc, mulla ei näy Canal+, pidäthän meidät ajan tasalla??? Korvaan sulle jotenkin vaikka nousemalla Näsinneulaan ja huutamalla että "WEATHERC IS THE KING OF THE FINWX FORUM!!!" :D

weatherc

LainaaWeatherc, mulla ei näy Canal+, pidäthän meidät ajan tasalla
Ei mullakaan mutta ruåttalaisen Aftonbladet-aviisin live-chatti ;D Mutta, juu, infoa tulee  :)

weatherc

30:27 SWE-CZE 1-3

Noiden ruottalaisten live-chatit (oli myös suomen pelissä, puikoissa suomalainen) voittaa HS:än jäykät chatit 10-0 ;D

Snowi

Nyt on päästy juhlista kotiin ja mitkä juhlat ne olivatkaan! Kruununa illalla leijonat voittaa kunnon trillerissä 8 sekuntia ennen loppua, huh huh sai kyllä huutaa siinä vaiheessa kun se voittomaali tuli  ;D. Tosin uskoin viimeiseen asti omaan 4-2 ennusteeseeni ja sanoin jo ennen toista erää, että vikan maalin ne lyö tyhjiin. Eivät aivan lyöneet, mutta muuten meni juurikin ennustuksen mukaan  :)

Nyt vastaan tulee sitten viime vuoden tapaan Venäjä, joten Granlund voi taas toistaa ilmaveivinsä  ;D. Mutta pakko sanoa, että pelasipa hyvin tällä kertaa kakkosketju ja koko Suomen joukkue. Muutama virha siellä tuli ja pieni epäonnikin kuten siinä USAn toisessa maalissa, joka syntyi siitä että rännikiekko osui tuomarin luistimeen. Suomi ansaitsi voiton ehdottomasti, sillä kyllä Suomi enemmän hallitsi peliä ja paikkojakin oli enemmän. Olisi ollut vääryys jos tappio olisi tullut.

Erikoista ottelussa oli se, että Suomi ei saanut yhtään jäähyä ja USAkin vain yhden. Tuo tosin kertoi vähän tuomarilinjastakin, sillä siellä oli selkeitä tilanteita, joista olisi jäähy pitänyt antaa. Molemmilla joukkueilla, mutta enemmän USAlla oli puhaltamatta jääneitä jäähyjä.

Oli kyllä aikamoinen pommi myös tuo Kanadan tippuminen. Itse olisin nimittäin mielummin ottanut vastaan Slovakian kuin USAn, mutta ehkä se oli parempi näin päin, vaikka olisi toki Suomi Slovakian voittanut  ;D. Tsekki vie näköjään Ruotsia 3-1 tällä hetkellä, joten voi olla että finaalissa ei nähdä viime vuoden toistoa Suomi-Ruotsi :). Muutenhan tämä menee lähes samalla lailla kuin viime vuonna.


Jussa

Kylläpä mahtui viimeiseen erään tunnemyrskyä ;D No tästä vielä parannetaan ja katsotaan mihin lento yltää ;)

weatherc


Sanni

Elä elä elä kuule viel sano mittee :DD Katsotaan kunnes ottelu on loppunut! Ruotsi kotiin sieltä ja saman tien.

Jussa

Mikä oliskaan mukavempaa kun niitata Ruotsi finaalissa ;) No sinne on pitkä ja kivinen tie.

OT: Oho, iskipä komean salaman, nyt on näköhavaintokin ukkoskauden aloituksesta ;D

Jussa

Hitto, nyt on mahtava ukkonen päällä ja pitäis lätkää seurata ;D