Uutiset:

Ei uusia uutisia.

Main Menu

sadetiedot

Aloittaja RHead, keskiviikko, 05.10.2011, 10:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

RHead

mikähän mättää , kun nwn ei sade tiedot päivity Lehmon asemalta?

Finwx:llä näkyy tiedot kyllä ok, mutta ei ikinä nwn:llä tämän hetkiset sademäärät.

RHead

Eikö oikeesti tähä oo vastausta miten voisin parantaa? Oisinko puoli vuotta jo kysellyt tähän vastausta..  :-[

weatherc

Heti kun ensin keksin miksei se tule.
Kaikki näyttää ihan OK noin päällisin puolin ja sen *pitäisi* sen napata mutta kun ei vaan tee sitä...Kuukausi ja Vuosisateet se kyllä nappaa oikeen hyvin....

weatherc

Mulla itse asiassa ollut aikomus tutkia asiaa kunhan osuu kohdalle päivä jossa sadetta (ja muistan tarkistaa sen)

No löytyshän se syypää laittamalla tarkistukset jokaiseen mutkaan datan prosessointiskriptiin. Tuloksena oli pitkä rivi silkkaa nollaa Lehmon osalta..Eli osoittava sormi sojotti kohti clientraw:n parseria.
Syypää oli ihka yksinkertainen.
Mulla clientraw:n päivän sateena lukema [165] eli se jossa 00-24 sade aina, riippumatta mikä on reset-asetus WD:ssä.
Backuppina on se "perinteinen" lukema [7].
Mutta testi joka tutki onko [165] olemassa testasi vain onko se tyhjä. No nyt siinä myös vaihtoehtona se - ja Lehmo raportoi reilut 10mm sadetta tälle päivälle :)

RHead

Hienoa, että tämä korjaantui. Nyt mukavempi aina seurata omaa sadetilannetta , kun liikkuu muualla.