Snowi ylennetty foorumin Global Moderatoriksi (Yleismoderaattoriksi)

Aloittaja J.Jäntti, perjantai, 01.07.2011, 09:22

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

J.Jäntti

FinWX:n foorumin ylläpito on päättänyt ylentää Snowin FinWX Foorumin Global Moderatoriksi (suom. Yleismoderaattoriksi).

Peruste 1:
Snowin panos foorumin aktiviteetissa ja sääyhteisön toiminnassa on ollut erittäin huomattavaa. Ukkostutkaverkon rakennus ja ylläpito on ollut merkittävä edistysaskel sääharrastajayhteisölle ja katson Snowin henkilönä luotettavuus- ja ystävällisyysasteella samalle tasolle weatherc:n kanssa. Nämä kaksi ominaisuutta ovat olleet foorumin hengen ja yhteisön yhteistyön kantava voima ja Snowilla on nämä kaksi ominaisuutta olleet näkyvinä rekisteröitymisestä saakka.

Peruste 2:
Foorumin jäsenmäärä on noussut yli 200:n. Vaikka aktiivijäseniä on lukumäärään suhteutettuna pienehkö määrä, ei valvonnan tarpeellisuutta voi ylenkatsoa. Snowi, aktiivisena, innokkaana ja välittävänä foorumin jäsenenä vuodenajasta riippumatta, sopii Global Moderatorin toimeen erittäin hyvin.

Ylennys astui voimaan foorumilla 01.07.2011 kello 09:07.
FinWX:n ylläpito onnittelee Snowia ylennyksestä. Hallitse viisaasti. :)
Juha Jäntti
Foorumin ja sivuston ylläpitäjä
Finland Weather Exchange (FinWX)

http://www.finwx.net/
------------------------------------------
Ukkoskausi avattu Suomessa: --.--.2024
Ukkoskausi avattu Helsingissä: --.--.2024
-------------------------------------------
Ukkospäivälaskuri 2024; Helsinki/Viikinmäki
0 ukkospäivää.
------------------------------------------
X, FinWX:n ylläpidon ilmoitukset
------------------------------------------

Tatu


Snowi

Olin tossa viikon verran lomalla Kreikassa, joten ei ole tullut täällä sen takia kauheesti käytyä  :)

Paljon kiitoksia tälläisestä kunnianosoituksesta. Otan ylennyksin nöyrin mielin vastaan. Silloin kun muut moderaattorit eivät syystä tai toisesta pysty jotakin ongelmakohtaa foorumilla hoitamaan ja itse satun olemaan paikalla, niin silloin olen valmis käyttämään moderaattorin oikeuksia. Hallitsen viisaasti  :)