ukkostutkat.fi - KORJATTU

Aloittaja weatherc, maanantai, 20.06.2011, 02:27

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

weatherc

Nyt on menossa suomalaisten sääsivujen tuskaviikot...

ukkostutkat.fi:n DNS:ät ovat hävinneet sen sileän tien, onneksi sain ennen viikonloppua tilattua tarvittavat valtuutusavaivaimet ym. romppeet Ficoralta (ovat *jossain* talven muuton jäljiltä). Ficoralle täytyy kyllä sanoa että oli nopeaa toimintaa sähköpostiviesteihin mutta pienenä mutruna miksi tuollaiset pitää nykypäivänä lähetellä jonkun mato-postin kautta?? Tunnistus a'la pankki + maili anyone?
Toivoa on että tulisi postissa huomenna maanantaina tai heti alkuviikosta ainakin ja päästäis siten taas ruuvailemaan niitä kuntoon :)

weatherc

ukkostutkat.fi:kin on takaisin linjoilla  ;D

(Itsellä vielä hienoisia onkelmia päästä Laihon voorumille, puskee vaan offline-sivua noille pääsivuille, jos taas tulee suoraan riittävän alasivulle pääsen ok, perkulan DNS:ät...Eikä flushdns auta, enkä juuri nyt viittis vetää töpselin irti routteritsakaan...)

angle

No minä en pääse vieläkään tuonne www.ukkostutkat.fi sivulle. Olen tyhjentänyt välimuistit jne. Ei auta.

weatherc

Lainaus käyttäjältä: angle - tiistai, 21.06.2011, 14:39
No minä en pääse vieläkään tuonne www.ukkostutkat.fi sivulle. Olen tyhjentänyt välimuistit jne. Ei auta.

Siihen voi mennä 24h ennenkun kaikki DNS:ät ovat päivittyneet. Oletko kokeillut käynnistää reitittimen uudestaan tai tyhjentää sen DNS-muistin, oon meinaan huomannut että siinä on myös oikeen pirulainen joka aina unohtuu...?
Mulla ihan sama ongelma mutta tämän Laihon voorumin pääsivujen kanssa...

angle

Kokeilinpa sitten samantien. Boottasin reitittimen ja tyhjensin vielä selaimen välimuistin. Ei vaan aukee. Odotellaan vaan. :)

weatherc

Jeps, täällä aukes melkein samantien kun sain tuo DNS:ät naputeltua dy.fi:hen ja nimiserverit vaihdettua Ficorassa :)

angle

No odotellaan rauhassa.

LainaaFicoralle täytyy kyllä sanoa että oli nopeaa toimintaa sähköpostiviesteihin mutta pienenä mutruna miksi tuollaiset pitää nykypäivänä lähetellä jonkun mato-postin kautta?? Tunnistus a'la pankki + maili anyone?

Tämä on jo ihan OT mutta on mainittava tästä sen verran että minulle tuli paperipostin lisäksi myös netpostia Ficoralta kun äskettäin siellä asioin. Ja netposti tuli siis lähes heti. Tarvii vaan olla olla netpostitili.