Uutiset:

22.03.2025
FinWX:n ja Ilmatieteen laitoksen välinen säädatan vastaanottopilotti on päättynyt

Säädataa siirtävä datasilta ajettiin alas 22.03.2025 kello 02:00. (22.03.2025, 00:00 UTC).

Ilmatieteen laitoksen terveiset asian tiimoilta voitte lukea täältä.

Main Menu

NSDisplay II päivitetty

Aloittaja weatherc, tiistai, 05.04.2011, 15:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

weatherc

Itse asiassa ne ovar Read Only mullakin...hmm...mikä tuon jumittamisen oikeen voisi aiheuttaa?

Snowi

Lainaus käyttäjältä: weatherc - maanantai, 23.05.2011, 16:58
Itse asiassa ne ovar Read Only mullakin...hmm...mikä tuon jumittamisen oikeen voisi aiheuttaa?

Ei kyllä mitään hajua ja vähän vaikea tutkiakaan näin jälkikäteen, no aika vaikea muutenkaan. Tuosta voisi kuitenkin Jimille ilmoittaa, jotta tietäisi asiasta. Pitää nyt vaan toivoa, että toi admin-oikeuksilla ajaminen edes auttaisi asiaan.

weatherc

LainaaEi kyllä mitään hajua ja vähän vaikea tutkiakaan näin jälkikäteen, no aika vaikea muutenkaan. Tuosta voisi kuitenkin Jimille ilmoittaa, jotta tietäisi asiasta. Pitää nyt vaan toivoa, että toi admin-oikeuksilla ajaminen edes auttaisi asiaan.

Totta...Joku error-logi olisi ihan poikaa wintoosassakin tai sitten NSLogille joka pistäisi ylös kaikki tuon tapaiset ongelmat, helpottaisi kummasti vikaetsintää tällaisissa tapauksissa...

finilves

Olisiko kellään vinkkiä missä minulla polku väärin, saratogasta käynnistyy  näyttää oikein, muttei päivity.
Wxtracker toimii oikein samoilla määrityksillä. Saratoga on toisessa hakemistossa, joten tuntuu polussa virhe.

http://www.saunalahti.fi/taprint/saratoga/wxradar.php

weatherc

Firefoxin Firebug kertoo että jquery.min.js ja jquery.nsdisplay.js puuttuvat/polut väärät.

finilves

finilves

Mitä tuo meinaa tuossa näytössä Tutka minulla on oikeassa näytössä Offline ja testisivulla Online, molemmat toimii kuitenkin.
Tuolla ei ainakaan tuon päivityksen kanssa missään tekemisissä. Taas taitaa on jokin kiemura väärin päin.

weatherc

Hmm...
NSDisplay.php ei löydä NSRealtime.txtiä että saisi siitä napattua timestampin..
Tarkista config-filusta ettei sinulla ole $mainfolder-asetuksessa pilkkuja (kuten ../kansio/) koska se rakentaa polun itse tyyliin /juuri/$mainfolder/NSRealtime.txt. Kokeile tällaista siihen: nexstorm/

Snowi

Mistäs muuten pääsee säätämään noiden käyrien korkeutta? Ajattelin laittaa ne myöskin tuohon tapaan, että korkein piikki olisi lähempänä "kattoa". Nyt käyrä on hitusen liian pienellä ja siten sitä on vähän vaikeampi lukea.

weatherc

Juu, huomasin tuon saman, se puskee maksimin ihan liian korkealle. Se on korjattu uusimassa zipissä mutta tässä pikaohje:
nsdisplay.js, etsi nämä 2:
$.plot("#TYPCHART",
$.plot("#TOTCHART",

Poista molemmista tämä:
, autoscaleMargin: 5

Muista tarkistaa että tuo komma tulee myös pois, ei saa jäädä viimeiseksi merkiksi (IE tykkää kyttyrää siitä)...