NSDisplay II päivitetty

Aloittaja weatherc, tiistai, 05.04.2011, 15:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Snowi

Ei nuo menneet solut vain näytä lähtevän millään pois. Nyt on kaikissa tutkissa soluja, joiden olisi pitänyt lähteä itsekseen pois. Jossain lienee ilmeisesti vielä joku säätö, joka vaikuttaa tohon että menneet solut eivät lähde pois.

weatherc

Ei ole jos sulla samantapaiset ruksit mitä mulla tuossa liitteessä oli, huom "Archive daily" valittuna.

Onko NSStorms.txt kotikoneellasi tyhjä piilotetussa NSLog/nslupload-kansiossa?


Snowi

Lainaus käyttäjältä: weatherc - sunnuntai, 22.05.2011, 19:36
Ei ole jos sulla samantapaiset ruksit mitä mulla tuossa liitteessä oli, huom "Archive daily" valittuna.

Oisko se sitten ollut toi "Archive daily"-asetus. Mietin kyllä sitä, mutta sen nimestä päättelin, että ei se voi liittyä mitenkään tuohon, joten en ollut sitä valinnut. Arkistoiko toi joka päivä jotain filuja tolla asetuksella?

weatherc

LainaaArkistoiko toi joka päivä jotain filuja tolla asetuksella?

Se arkistoi yhden filun päivittäin mutta myös croppaa ulosmenevän filun 24 tuntiin....

Pikapäivitys uusimpaan zippiin, muutettu filu nsdisplay.js.

Snowi

Nyt kyllä vähän ärsyttää, NSLog näyttää menneen jotenkin tilttiin, eikä ollut tehnyt kaikkia filuja noin kello 7.30 jälkeen enää ollenkaan  >:(. Tuloksena tyhjää käyrää ja eikä iskuja kartalla, solut ovat kuitenkin näkyneet. NSLogin uudelleenkäynnistäminen korjasi ongelman, mutta tälläistä ei kyllä saisi tapahtua enää uudestaan, varsinkaan tälläisinä päivinä. Kyseessä lienee ilmeisesti jokin bugi, joka voi ilmaantua uudestaan taas joku päivä. Tarkemmin kun katsoin NSLogia, oli se lopettanut Nexstormin kuuntelemisin noin kello 7.30 aikoihin, tai sitten jokin oli mennyt juntturaan eikä se saanut enää yhteyttä siihen. Nexstormissa tosin ei näytä olleen mitään vikaa.

weatherc

Lainaus käyttäjältä: Snowi - maanantai, 23.05.2011, 14:43
Nyt kyllä vähän ärsyttää, NSLog näyttää menneen jotenkin tilttiin, eikä ollut tehnyt kaikkia filuja noin kello 7.30 jälkeen enää ollenkaan  >:(. Tuloksena tyhjää käyrää ja eikä iskuja kartalla, solut ovat kuitenkin näkyneet. NSLogin uudelleenkäynnistäminen korjasi ongelman, mutta tälläistä ei kyllä saisi tapahtua enää uudestaan, varsinkaan tälläisinä päivinä. Kyseessä lienee ilmeisesti jokin bugi, joka voi ilmaantua uudestaan taas joku päivä. Tarkemmin kun katsoin NSLogia, oli se lopettanut Nexstormin kuuntelemisin noin kello 7.30 aikoihin, tai sitten jokin oli mennyt juntturaan eikä se saanut enää yhteyttä siihen. Nexstormissa tosin ei näytä olleen mitään vikaa.

Huomasin juu...
Tarkista NSLogin kansioiden oikeudet että ovat ok (eli EI read only-tilassa), sama NSxxx.txt-filut.
Yks syyllinen voi hyvin olla 64bit W7...
Ainakin oma ei anna aina esim. päivittää jotain .exe-filuja kun päivttää sääohjelmia ilman että käynnistää koko purkin uudestaan. Mulla myös yksi W7-päivitys kummittelemassa joka ei asennu ei sitten millään.
Mulla myös joskus, onneksi todella harvoin, ollut lukittuja esim. NSxxxx.txt-filuja jolloin NSLog ei saa niitä päivitettyä. Tällöin ei muu ole auttanut kun käynnistää kone uudestaan, ja ennen kun käynnistää NSLogin, poistaa nuo filut.


Snowi

Lainaus käyttäjältä: weatherc - maanantai, 23.05.2011, 15:09
Tarkista NSLogin kansioiden oikeudet että ovat ok (eli EI read only-tilassa), sama NSxxx.txt-filut.

Mulla oli itseasiassa NSLogin kansiossa ja kaikissa filuissa Read only-asetus päällä. Eli tuo voisi ratkaista ongelman? Nyt otin ruksin pois koko kansiosta ja siten kaikista yksittäisistä filuista. No toivotaan tuon auttavan asiaa, sillä tuollainen vika syö kyllä luottamusta Klaukkalan ukkostutkaan, varsinkin jos se tapahtuu vielä toisen kerran. Mulle on jo tullut muutama palaute asian tiimoilta, eikä niissä kummassakaan epäillä ohjelmistovikaa, vaan yhdessä viestissä mietittiin että onko herkkyysasetuksessa vikaa. Todellisuudessa iskuja on tälle päivälle kertynyt jo yli 4000, vaikka tutka näyttää vähän yli 1200.

Snowi

Lainaus käyttäjältä: weatherc - maanantai, 23.05.2011, 15:09
Mulla myös yksi W7-päivitys kummittelemassa joka ei asennu ei sitten millään.

Sama homma täälläkin, ei asenna päivityksiä ei sitten millään. Tota tapahtuu kyllä liian usein.

Lainaa
Mulla myös joskus, onneksi todella harvoin, ollut lukittuja esim. NSxxxx.txt-filuja jolloin NSLog ei saa niitä päivitettyä. Tällöin ei muu ole auttanut kun käynnistää kone uudestaan, ja ennen kun käynnistää NSLogin, poistaa nuo filut.

Mulla ongelma oli vähän erilainen. NSLog oli menettänyt yhteyden Nexstormiin, eikä siten voinut kuunnella tutkaa ollenkaan. Ongelma ratkesi kun sammutti NSLogin ja käynnisti sen uudelleen. Varmuuden vuoksi voisi myös kokeilla ajaa NSLogin admin-oikeuksilla.

weatherc

LainaaMulla oli itseasiassa NSLogin kansiossa ja kaikissa filuissa Read only-asetus päällä. Eli tuo voisi ratkaista ongelman?
En tiedä mutta kävi vaan mielessä...
Voisi kyllä kokeilla että ajais sekä NexStormia ja NSLogia admin-oikeuksin. WD (kaikkinen lisä-.exeineen) mulla on jo...

LainaaSama homma täälläkin, ei asenna päivityksiä ei sitten millään. Tota tapahtuu kyllä liian usein.
Juu...Alkaa kohta palaa hermot sen(kin) kanssa...

Snowi

Ei tuo Read only-asetuksen poistaminen näytä säilyvän, vaan ruksi palaa aina takaisin tuohon NSLog-kansiolle. Tiedostoissa Read Onlya ei itseassa alunperin ollutkaan. Mites tuon Read Onlyn saisi pysymään poissa NSLog-kansiosta?