NSDisplay II päivitetty

Aloittaja weatherc, tiistai, 05.04.2011, 15:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

weatherc

Pieni lisäys äskeiseen, 4 uutta merkkiä on myös saatavana kartalle kun päivitin karttaskriptin Jimin uusimpaan versioon:

16: FilledSquarePlus      These four only look good with even number strike sizes
17: FilledSquareMinus                            "
18: FilledCirclePlus                                "
19: FilledCircleMinus                              "

;D

weatherc

Zippi päivitetty bugikorjauksella "salaman etäisyys sinuun"-funktioon. Muutettu filu jquery.nsdisplay.js.  ;D

Snowi

Ai näköjään kerkesitkin jo päivittämään zipin  ;D

weatherc

NSD dediversio päivitetty parilla hienosäädöllä :)
- näyttöaika toimii
- CG/CC:t vaidettu Maasalamaksi ja Pivlisalamaksi sekä taulukossa että käyrässä  ;D
- laitettu takaisin hotlinkesto karttaan joka oli tippunut pois kun päivitin Jimin uusimpaan versioon

Muuetut filut:
- NSDisplay.php
- NSConfig.php (lisätyy nuo 2 käännöstä define-osastoon)
- nsdisplay.js (myös cdn.nordicweather.net-versio)
- nslmap.php

Snowi

Nyt kun tuli omaan tutkaan ensimmäistä kertaa solu näkyviin, niin huomasin sellaisen pienen puutteen säädöissä, että solun paksuutta ei voi muuttaa. Itse käytin viime kesänä lopulta noita paksumpia reunoja soluissa, jotta solu näkyisi kartalla helpommin.

weatherc

Niin joo..
Pitääpi tutkia asiaa  ;D

Snowi

Toinen mitä mietin on saman solun laittaminen aina uudestaan tonne menneisiin soluihin. Nyt mulla on tullut tosta Viron solusta jopa pientä spämmin poikasta solulistaan ja en uskalla edes kuvitella kuinka pitkä tuosta listasta tulee sitten kun soluja on enemmän  :). Jos tohon sais jonkun sellaisen rajoituksen, että sama solu ei voi tulla listalle kahta kertaa.

Snowi

Onko nsdisplayssa jokin asetus, jolla saa säädettyä sitä kuinka helposti solu häviää? Vai pitääkö tuo säätö tehdä Nexstormista käsin? Nyt mulla on nimittäin sellainen lista tullut tosta Viron solusta, että noin toi ei voi kyllä toimia  :)

weatherc

Kokeileppa säädellä Storms-välilehdessä noita "Trac release time" ja "Minimum storm duration"-namiskoja, mulla ne ovat ollet 5 ja 0 asennossa.

Snowi

Lainaus käyttäjältä: weatherc - torstai, 12.05.2011, 19:26
Kokeileppa säädellä Storms-välilehdessä noita "Trac release time" ja "Minimum storm duration"-namiskoja, mulla ne ovat ollet 5 ja 0 asennossa.

Niin joo tuolla nslogissahan nuo asetukset oli. Nyt näyttäisi solut pysyvän kasassa kun laittoi asetukset paremmaksi, oli nimittäin 1 ja 0 asetukset :)