NSDisplay II päivitetty

Aloittaja weatherc, tiistai, 05.04.2011, 15:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Snowi

Lainaus käyttäjältä: weatherc - keskiviikko, 06.04.2011, 19:10
Polku NSRealtime.txt:iin eli NSConfig ja $jsrealfile  :)

Polku pitäisi olla oikein noille filuille, koska mulla on kaikki nsd-filut noiden txt filujen kanssa samassa kansiossa. En tiedä voisiko syynä olla NSStrikes.txt filu, koska nslog ei tee sitä jostain syystä ollenkaan ja sen takia sitä ei ole serverilläkään.

Toinen asia mitä mietin on nämä:
$plus5Color      = array(204,255,  0);             // Color after Interval Breakpoint minutes
$plus10Color      = array(239,227,  1);             // after after Interval * 2 etc
$plus15Color      = array(209,163,  3);
$plus20Color      = array(225,102, 11);
$plus25Color      = array(180, 62,  5);
$plus30Color      = array(136, 16,  2);

Jos haluan nuo 10 minuutin välein vaihtuviksi, niin muutanko silloin filut näiksi:

$plus10Color      = array(204,255,  0);             // Color after Interval Breakpoint minutes
$plus20Color      = array(239,227,  1);             // after after Interval * 2 etc
$plus30Color      = array(209,163,  3);
$plus40Color      = array(225,102, 11);
$plus50Color      = array(180, 62,  5);
$plus60Color      = array(136, 16,  2);

Snowi

Lainaus käyttäjältä: weatherc - keskiviikko, 06.04.2011, 19:59
Mistä näitä "hulluja" ideoita oikeen tulee?  ;D  :P

- Viimeisen salaman etäisyys vierailijaan
- Solun etäisyys vierailijaan

Ei hajua onko nuo edes mahdollisia tehdä javascriptillä tahikka miten saadaan koordinaatit kilometeristä mutta joka tapauksessa....  ;D  ;D

Ei muuten ollenkaan hassumpi idea, jos toi on jotenkin järkevästi toteutettavissa, niin toihan olis aika kova juttu  ;D

Snowi

Syynä ei ollut NSStrikes.txt filukaan, koska äsken tuli yksi isku tutkaan ja se teki vihdoin tuon filun ja uppasi serverille, mutta ei auttanut mitään.

Mietin myös näitä polkuja muutamassa filussa:
$Configfile = $NSDfolder.'NSconfig.php';

Eli pitäisikö tuo $NSDfolder ottaa tuosta kokonaan pois, koska en ainakaan löytänyt sellaista asetusta, jossa olisi laitettu polku tolle nimelle.

weatherc

LainaaPolku pitäisi olla oikein noille filuille, koska mulla on kaikki nsd-filut noiden txt filujen kanssa samassa kansiossa. En tiedä voisiko syynä olla NSStrikes.txt filu, koska nslog ei tee sitä jostain syystä ollenkaan ja sen takia sitä ei ole serverilläkään.

Uppaa tyhjä filu tuolla nimellä serverille.

LainaaJos haluan nuo 10 minuutin välein vaihtuviksi, niin muutanko silloin filut näiksi:

Älä muuta noita $variable-nimiä (hajoaa totaalisesti) vaan $IntvlBkPt   = 5; lukemaan 10  :)

LainaaEi muuten ollenkaan hassumpi idea, jos toi on jotenkin järkevästi toteutettavissa, niin toihan olis aika kova juttu
Totta :)
Oli vaan idea joka juolahti mieleen kun tuon nwn:än kanssa ruuvailin :)

LainaaEli pitäisikö tuo $NSDfolder ottaa tuosta kokonaan pois, koska en ainakaan löytänyt sellaista asetusta, jossa olisi laitettu polku tolle nimelle.
Tee se, on jäänös siitä kun testailin...hrm...
Koita laittaa polku NSRealtime.txt:iin sen mukaan miltä sivulta ajat NSD:tä, eli esim juuresta asti.

Mulla on ne seuraavasti:

$jsrealfile     = "./nexstorm/NSRealtime.txt";
$realfile     = "/koko/pitkä/polku/alusta/asti/jotta/varmasti/löytää/NSRealtime.txt";   ;D

Snowi

Lainaus käyttäjältä: weatherc - keskiviikko, 06.04.2011, 20:31
Koita laittaa polku NSRealtime.txt:iin sen mukaan miltä sivulta ajat NSD:tä, eli esim juuresta asti.

Mulla on ne seuraavasti:

$jsrealfile     = "./nexstorm/NSRealtime.txt";
$realfile     = "/koko/pitkä/polku/alusta/asti/jotta/varmasti/löytää/NSRealtime.txt";   ;D

No niin nyt lähti toimimaan jo vähän paremmin kun laittoi polut tyyliin ./nsdisplay/NSRealtime.txt  :). Kuva vaan ei jostain syystä näy ollenkaan, eikä myöskään toimi zoomitason valitsin kunnolla.

weatherc

LainaaNo niin nyt lähti toimimaan jo vähän paremmin kun laittoi polut tyyliin ./nsdisplay/NSRealtime.txt   Kuva vaan ei jostain syystä näy ollenkaan, eikä myöskään toimi zoomitason valitsin kunnolla.

Missä sulla on testisivu niin katsotaanpas?

Snowi

Nyt sain toimimaan zoomitasojen valikon, myös siinä piti laittaa css-filun osoite tolla samalla tavalla kuin noiden muiden.
Enää pitäis saada kuvat näkyviin ja varmaan niidenkin kanssa on joku polkuongelma, vaikka oon jo eri kikkoja tässä jo kokeillut  :)

Testisivuna toimii ihan oma ukkostutkasivu, eli http://www.klaukkala-saa.fi/ukkostutka.php

Snowi

Ei kai muuten se haittaa, että tein vähän lisää noita zoomitasoja mitä oli alunperin tossa NSconfig.php filussa?

Nyt mulla on näin:

$maps = array // {------file--------,-width-)
   ( 0 => array ("./nsdisplay/maps/ns1200.png" , "2400")
   , 1 => array ("./nsdisplay/maps/ns1100.png" , "2200")
   , 2 => array ("./nsdisplay/maps/ns1000.png" , "2000")
   , 3 => array ("./nsdisplay/maps/ns900.png" , "1800")
   , 4 => array ("./nsdisplay/maps/ns800.png" , "1600")       // Largest area at the top
   , 5 => array ("./nsdisplay/maps/ns700.png" , "1400")       // Width is the distance in mi or km from edge to edge
   , 6 => array ("./nsdisplay/maps/ns600.png" , "1200")       // Can have as many or as few as you want
   , 7 => array ("./nsdisplay/maps/ns500.png" , "1000")
   , 8 => array ("./nsdisplay/maps/ns400.png" , "800")       
   , 9 => array ("./nsdisplay/maps/ns300.png" , "600")
   , 10 => array ("./nsdisplay/maps/ns200.png" , "400")
   , 11 => array ("./nsdisplay/maps/ns100.png" , "200")
   , 12 => array ("./nsdisplay/maps/ns50.png" , "100")
   // Closest zoom you wish to use at the bottom
);

weatherc

Ei kai muuten se haittaa, että tein vähän lisää noita zoomitasoja mitä oli alunperin tossa NSconfig.php filussa?

Sillä ei ole väliä, itselläkin on niitä 1000-100 km skaalassa.
Kun latasin kuvan suoraan tuli "tuttu ja turvallinen" "Kuvaa ei voida näyttää koska sisältää virheitä"...hmmm...
Laita polut karttoihin siitä nslmap.php:sta katsottuna, eli kokeile maps/ns900.png.

Snowi

No niin siinähän se vika oli  :). Noissa filuissa menee noi polut kyllä vähän hassusti, kun pitää tavallaan ajatella miltä se näyttää sen tietyn filun kannalta, joten noiden kanssa täytyy näköjään olla todella tarkkana  :)

Nyt näyttäisi toimivan hienosti, zoomitkin toimii loistavasti  ;D. Ainoa säätö mikä pitää vielä tehdä on noiden sanojen rivitys vasemmalle, sillä IE keskittää mulla kaiken keskelle, kuten pari muutakin selainta. Korjasin tuon edelliseen versioon ja saan helposti korjattu sen tähänkin, kun vaan katon vanhoista mallia miten sen olin tehnyt. Tuo johtuu todennäköisesti mun omasta keskityssädööstä, jonka ei pitäisi vaikuttaa noihin sanoihin, mutta näköjään se niin tekee.