Sääilta tänään Radio Suomi klo.19.06

Aloittaja teutari, keskiviikko, 11.08.2010, 17:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

teutari

Jos ei ole muuta tekemistä niin kuuntelemaan radiota niin taas viisastuu hiukan. ;)  ;D

Sääillassa keskustellaan meneillään olevan kesän poikkeuksellisista sääilmiöistä: pitkistä helteistä, ukkosista ja ukkosmyrskyistä sekä merisäästä.

Asiantuntijoina Ilmatieteen laitoksen metereorologit Asko Hutila, Antti Mäkelä ja Mikael Frisk sekä ukkospilvien, syöksyvirtauksien ja trombien asiantuntija Ari-Juhani Punkka

Snowi

Ei vitsi. Itse olen juuri poissa tuona aikana. Saisikohan tuota mitenkään nauhalle tai onko se uudelleenkuultavissa netissä?

teutari

Lainaus käyttäjältä: Snowi - keskiviikko, 11.08.2010, 18:30
Ei vitsi. Itse olen juuri poissa tuona aikana. Saisikohan tuota mitenkään nauhalle tai onko se uudelleenkuultavissa netissä?

Eiköhän se taltioidu tuonne Areenaan ? http://areena.yle.fi/lista//uusimmat/navi/radio

Snowi

Ei ilmeisesti tullut kuitenkaan jakoon nettiin, en ainakaan löytänyt uusimmista pätkistä.

Leksa


Snowi

Lainaus käyttäjältä: Leksa - torstai, 12.08.2010, 08:56
Kyllä näyttäisi löytyvän tuolta Yle Areenalta: http://areena.yle.fi/audio/1198505

Ai oli se siellä sitten kuitenkin. Alkuun ei löytynyt sääilta hakusanallakaan.

teutari

Kiireisiä poikia nuo ilmatieteenlaitoksen meteorogit kun eivät ehdi tutkakuvia analysoimaan joten jäi ainakin eilisen sääillan tiimoilta ja Punkan kommentista vielä hämäränpeittoon oliko tuossa 8.8.2010 Virosta tulleessa hurjassa ukkosrintamassa mukana myös supersolu?

Jotenkin jäi kuitenkin hiukan latku olo tuosta 2 tuntisesta radion kuuntelusta kokonaisuudessaan vai oliko omat odotukset sitten hiukan korkeammalla mutta se täytyy myöntää että toimittaja oli ainakin hyvin läksynsä lukenut. ;)

zeizei

Punkan puheista jäi allekirjoittaneelle semmoinen käsitys, että sunnuntain myräkkä ei ollut itsessään supersolu vaan nauhamainen ukkosjärjestelmä, mutta saattoi sisältää erillisen/erillisiä supersoluja (joita kukaan ei ollut kerinnyt tutkakuvista tosiaan tarkistaa)

Snowi

Toimittaja tosiaan tiesi vähän asioista ennakkoon, mutta muuten oli kyllä todella väsyneen kuuloinen  :D. Toimittajan pitäisi siis skarpata tuota puhetyyliä ja vähän iloisempaa äänensävyä peliin.

Schaza

Vähän jäi lattea fiilis... tuli mieleen Saurin ohjelmat aikanaan, kun mukana oli tämä soitto-osio.  :D