Uutiset:

Ei uusia uutisia.

Main Menu

31.07.2009

Aloittaja zeizei, perjantai, 31.07.2009, 16:08

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

zeizei

 ??? eihän tämä nyt voi olla mahdollista. Pari jyrähdystä kuulunut ja tutkat näyttää Suomenlahdella rytinää.  ;D

zeizei

Jyrinöitä kuulunut aika monta ja äsken näköhavainto, suunnilleen 5km päässä.

Sanni

Damn! Mä kuulin myös mut en päässy selvyyteen siitä oliko se Finnairin kaluston tekosia vaiko oikee jyrinä. JUMANKAUTA!! UKKONEN!! BILEET BILEET BILEET!! Nyt isäntä äkkiä kotii ni mä pääsen bongaa!! :D

Sanni

Where my niggas at?!  ;D Näyttää olevan Suomenlahdelta toinen ukkossolu tulossa. Liekö että se tulee sitten tänne vaikka täällä jyrähtelee jo nyt?

Bongaillaan tääl tyttären kans ukkosta, sekin on ihan innoissaan :D

schnuffel

Hemmetti ja mä olen töissä.... Lisää pauketta kehiin ja salamoit... :D
tääl lasitettu iso partsi mistä pystyy seuraamaan, ainoo ku pitäs töitäki tehä.

Sanni

Damn mikä rytinä! Nyt mennää ja lujaa :) kaks solua liikenteessä!

zeizei

Jytinöitä oli ihan mukavasti mutta nopeestihan se lysti loppui. Ylläri kuitenkin tuli vielä äsken kun sateen seasta ilmestyi törkeän matalalla lentävä suihkukone - liekö eksynyt lentokentästä tai muuten vaan erikoisella reitillä.  :P

Sanni

Voipi olla että lentäjäpoijaat päättäneet vähän revitellä :D Ihanaa kun ukkonen tuli, nyt vähän raikastui ilma! Ja komia rytinä tallentui puhelimeenkin, täytyy laittaa youtubeen!

weatherc

Epäreilua, ei täällä ukkostanut (vaikka tuo bannerin ikoni niin väittää, WD jumittunut tuohon), vettä tuli kyllälin 16 mm...

yka

Lainaus käyttäjältä: weatherc - perjantai, 31.07.2009, 18:29
Epäreilua, ei täällä ukkostanut (vaikka tuo bannerin ikoni niin väittää, WD jumittunut tuohon), vettä tuli kyllälin 16 mm...

Vettä tulee kuin aishhaa, tullut jo monta tuntia, mutta ei ukkosta, vaikka noiden pilvien tullessa kyllä näyttivät potentiaalisilta ukkosen kehrääjiltä. Nytkin sataa kyllä aika reippaasti, mutta kovin tavallisilta sadepilviltä näyttävät.
Lentokoneista puheen ollen Pirkkalassa on koko viikon ajeltu koulutuskäytössä suihkareilla. Ehkä nuo havaitut olivat niitä. Lehtitietojen mukaan alin koulutuslentokorkeus on ollut 50 metriä, niin että jo pienempiäkin mastoja on pitänyt väistellä. Tänään, perjantaina, tuon touhun kuitenkin tulisi loppua. Toinen syy voi olla Kaskealan eläköityminen ja Puheloisen tuleminen tilalle tänään. Saattoivat kunnioittaa noita herroja ylilennolla, jos koneet nähtiin jossakin Helsingissä päin.
yka