Uutiset:

22.03.2025
FinWX:n ja Ilmatieteen laitoksen välinen säädatan vastaanottopilotti on päättynyt

Säädataa siirtävä datasilta ajettiin alas 22.03.2025 kello 02:00. (22.03.2025, 00:00 UTC).

Ilmatieteen laitoksen terveiset asian tiimoilta voitte lukea täältä.

Main Menu

13.06.2009

Aloittaja weatherc, perjantai, 12.06.2009, 00:36

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Sanni

Lainaus käyttäjältä: schnuffel - lauantai, 13.06.2009, 19:12
Aloin täs jo miettii et pitäsköhän käydä auto sirtämäs ton junasillan alle turvaan jos sielt on rakeitaki tulos...
Tutka plignkuttaa ja plonkittaa koko ajan....täs vaan odotellaan et koska alkaa tutka sanomaan "KRIIK KRIIK KRIIK"... Siinä vaihees alkaa kisut ravaamaan. Odottelen myös millon Jäntti ite pääsee kotiin seuraamaan tapahtumia. Hyvällä tuurilla päästään kuulemaan myös tutkan sanovan "IU IU IU".... :D :D :D

Ai joo sä oot siis Jäntin avokki vai? :) Jotain puhui emännästä joskus. Hyvä että täältä löytyy naisiakin  :D mun käsittääkseni olen lähes ainoa täällä :D Kissat muuten hermostuu ihan sikana ukonilmalla! Mulla oli joskus kaksi kissaa, toinen meni kyyristelemään piiloon kun alkoi välähdellä. Viron puolella tietääkseni nyt kuusi ukkossolua, joista kaksi vahvaa ja muut heikkoja. Kolme niistä on kai irroittautunut Viron rannikolta nyt.

spege

Minä saan kateellisena katsoa tutkia, Etelä-Suomi saa ukkosia päälle, Savonlinnaan ei tänä iltana ukkosia tule siitä olen melko varma.
FLC foorumissa nimimerkki Speijo.

teutari

Se rintama näyttää sittenkin tulevan.
Ittellä näyttää 4 solua pyrkivän lätäkköä pitkin. ;D

Sanni

Lainaus käyttäjältä: teutari - lauantai, 13.06.2009, 19:19
Se rintama näyttää sittenkin tulevan.
Ittellä näyttää 4 solua pyrkivän lätäkköä pitkin. ;D

Mulla kans kun toi yks alue delas jo. Ehkä se oli se heikoin?
Lainaus käyttäjältä: spege - lauantai, 13.06.2009, 19:18
Minä saan kateellisena katsoa tutkia, Etelä-Suomi saa ukkosia päälle, Savonlinnaan ei tänä iltana ukkosia tule siitä olen melko varma.

Voi sua! Eikö sittenkää tullu? Katoitko jo sadetutkan?

spege

Lainaus käyttäjältä: Sanni - lauantai, 13.06.2009, 19:22

Joo katoin sadetutkan, hienosti menevät kaikki eteläpuolelta ohi, jos joku noista (Venäjän puolella olevista) jaksaa tulla Suomeen asti.
FLC foorumissa nimimerkki Speijo.

Sanni

Lainaus käyttäjältä: spege - lauantai, 13.06.2009, 19:25
Lainaus käyttäjältä: Sanni - lauantai, 13.06.2009, 19:22

Joo katoin sadetutkan, hienosti menevät kaikki eteläpuolelta ohi.

Ei hitto vie :( Ehkä sinne tulee sit huomenna?

schnuffel

Joo, minähän se emäntä olen  :D
Kyllähän tääl nyt naisiakin kaivataan soppaa sekottamaan  ;D

Sanni

Lainaus käyttäjältä: schnuffel - lauantai, 13.06.2009, 19:27
Joo, minähän se emäntä olen  :D
Kyllähän tääl nyt naisiakin kaivataan soppaa sekottamaan  ;D

Heh joo hyvä etten mä ole ainoo :D Taidan käydä laittaa juniorille iltapalaa pöytään, palaan myöhemmin. Äkäisen näköisiä pilviä tulossa etelästä, kerrankin mäkin pääsen seuraa aitiopaikalta, täst kämpäst akkunat vain etelää :D

schnuffel

Teutarin tutkan mukaan ne on rantautumas suomeen  ;D  ;D

schnuffel

Testbedin kuva on aika hurjan näkönen  :o