Uutiset:

Ei uusia uutisia.

Main Menu

Lemmikki-elukoista

Aloittaja Jake81, perjantai, 06.02.2009, 00:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jake81

Onkohan täällä kellään kissoja, koiria tai jotain ihan muuta? Itellä 10-vuotias kissa-vanhus... :o

yka

Lainaus käyttäjältä: Jake81 - perjantai, 06.02.2009, 00:56
Onkohan täällä kellään kissoja, koiria tai jotain ihan muuta? Itellä 10-vuotias kissa-vanhus... :o

Ei ole enää. Kissa oli, mutta jäi auton alle. Hommaisin kyllä uuden, mutta olen saanut kuulla, että jos kissa (tai koira) astuu ovesta sisälle niin vaimo astuu ovesta ulos - käsittääkseni pysyvästi. En uskalla ottaa riskiä. Kalojakin oli, kun lapset olivat pieniä, mutta akvaario on maannut käyttämättömänä jo muutaman vuoden. Lapsena minulla oli valkoinen hiiri, mutta se jäi oven väliin ja kuoli. En tiedä jäikö vahingossa vai saiko isä siitä kyllikseen. Tyttärellä on koira, oikein mukava kaveri, mutta näemme harvoin, kun välimatkaa on 400 kilometriä.
Olen kyllä iän karttuessa tullut vähän kriittiseksi koirien suhteen, kun niitä on niin paljon ja toisinaan melko epäsuotuisissa oloissa, mutta kissoja saa kyllä olla. Niistä ei harmeja ole.
yka

Jake81

Onhan niistä kissoistakin aina välillä harmia. Raapii sohvat pilalle ja aina välillä löytää semmosen yllätyspissan jostain nurkasta. Enpä silti luopuis, seuraeläin...  ;)

Tatu

#3
Koiria on kaksi kappaletta, laitan muutaman kuvan jos jotakuta kiinostaa kattoo :)
Koirat on sekarotusia, siperianhuskyn ja karjalankarhukoiran sekotus ja ovat sisaruksia niin ja 3 vuotiaita...

Jake81