Uutiset:

22.03.2025
FinWX:n ja Ilmatieteen laitoksen välinen säädatan vastaanottopilotti on päättynyt

Säädataa siirtävä datasilta ajettiin alas 22.03.2025 kello 02:00. (22.03.2025, 00:00 UTC).

Ilmatieteen laitoksen terveiset asian tiimoilta voitte lukea täältä.

Main Menu

26.05.2016

Aloittaja Sanni, torstai, 26.05.2016, 11:02

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Sanni

Moikka kaikille :)

Joku fiksumpi saa laittaa mun puolesta tarkempaa analyysiä päivän säästä, kuten aina, mutta aloitinpa uuden aiheen koska tänään on siis suuri todennäköisyys ukkosille. On sitä kyllä hellettä pukannut riittämiinkin.

Ja terkut muuten Islannista näin kylkeen. Mä olin siellä pari viikkoa sitten ja mä luulen että te olisitte saaneet sieltä paljon irti - ellei joku tai jotkut tai useimmat teistä ole jo kyseiseen paikkaan tutustunutkin! :) Siellä ei nimittäin mikään sääilmiö oikein tullut kunnolla päälle. Ei paistanut, ei satanut eikä tuullut. :D Siis todella kiintoisaa!

Mutta se off-topicista. Siis ukkosia. Jäädäänpä odottelemaan :)

weatherc

Klo 13 jälkeen alkoi nopeasti kehittymään räpsyvä kuuronauha linjalle Lohja-Loimaa kun tyhjästä. Se kasvaa lähinnä pohjois-päästä ja ylettyy nyt Laitilaan Pohjanlahden rannikolle, ja sen suunta on hitaasti kohti länttä. Tällä hetkellä räpsyilee Somerolla sekä Laitilassa. Täältä se meni noin 15 km ohi (Kiikalassa räpsyili) joskin näyttää siltä että vettä vois tulla niskaan kohtapuolin.

Sanni

KYLLÄ MUUTEN TULI :D :D :D Mä olin lenkillä siinä kolmen neljän välillä kun puolivälissä matkaa tuli KASHUUUUUM! Ja meikäläinen oli täydellisen läpimärkä, kun piti vielä vetää sellaiset kaksi ja puoli kilsaa himaan :D Mutta eipähän hikoilu enää ollut ongelmana :D