Kysymys: Miltä pitäisi EWN-tyyppinen sivu näyttää?

Aloittaja weatherc, sunnuntai, 19.07.2015, 18:38

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.


Zalama

Nyt toimii täälläkin, aika monta kertaa piti sivu päivittää, ennenkuin macci suostui luopumaan välimuistin fileistä.

kapo

Moro!
Mulla aukee Kärsämäen sääasema, kun tosta linkistä menen... Mutta sitten kun valitsen kartasta Vihtavuoren, niin sitten tulee mittarit ja muut samoina, kuin omat arvoni on... :)

-kapo-

weatherc

Lainaus käyttäjältä: kapo - keskiviikko, 26.08.2015, 20:13
Mulla aukee Kärsämäen sääasema, kun tosta linkistä menen... Mutta sitten kun valitsen kartasta Vihtavuoren, niin sitten tulee mittarit ja muut samoina, kuin omat arvoni on... :)

Tämä johtuu siitä että oletuksena se käyttää niitä koordinaatteja jotka on liitetty IP-numeroon. Näin saadaan edes jotain oletus-sijantia jota käyttää. Varsinkin nuo kolme suurta (Sonera/Elisa/DNA) näyttää käyttävän pitkälti vain muutamaa paikkakuntaa niissä, esim. mun oma Sonera on usein Helsingissä. Jos katsot nordicweatherin "Who's online"-karttaa silloin kun hitusenkin enemmän kävijöitä sivulla niin on suurin osa merkeistä samassa kohtaa juuri Kärsämäessä.
Oletusijannin pystyy muuttamaan hakemalla ennuste halutulle paikkakunnalle ja kun on tyytyväinen sijantiin tallentaa sen suosikiksi siitä sinisestä namiskasta etusivulla.  ;D

kapo

Jepulis jee, näin sen sain toimimaan oikein. Paljon kiitoksia!! :)




-kapo