Uutiset:

22.03.2025
FinWX:n ja Ilmatieteen laitoksen välinen säädatan vastaanottopilotti on päättynyt

Säädataa siirtävä datasilta ajettiin alas 22.03.2025 kello 02:00. (22.03.2025, 00:00 UTC).

Ilmatieteen laitoksen terveiset asian tiimoilta voitte lukea täältä.

Main Menu

Taas werkkosivut jumissa onko hostinger.fi webhotelilla jotain ongelmia?

Aloittaja Tuffe, torstai, 13.03.2014, 18:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tuffe

Taas werkkosivut  toisen kerran jumissa,Onko taas hostinger.fi  webhotelilla jokin ongelma?
onko kellään muilla kokemuksia?

-tuffe-

weatherc

Sanonta "you get what you pay for" pitänee tässä paikkansa.
Jos käytössä tuo ilmainen paketti ei kannata edes olettaa että se toimisi.
Jo se että webhotelli ylipäätänsä tarjoaa ilmaista pakettia nostaa karvat pystyyn.

Webhotelliin kannattaa satasata hitusen eikä valita se halvin sekä, varsinkin, googlata mitä muut ovat mieltä kyseisestä puljusta ennen valintaa.

Tuffe

minulla on prenium paketti,nyt taas toimii kun palvelin kuorma on 2% .kun taas illalla 30 %.

Jubilee

Ihan perussettiä myös tuolla Premiumilla, en kyllä itse suosittelis kenellekään...

Tuffe

juu, toimii miten sattuu ainakin minulla, nytkään ei pääsyä peruselementiselle sivulle,
vikailmamoituksen ole tehnyt ja ovat yrittäneet korjata vaihtamalla muutaman kerran palvelimen,mutta  vain vika jatkuu ..
kokeilussa olleet palvelimet  #server40 ..#server07.. #server39
virhe ilmoitus..

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@weather.haapakorpi116.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.