Uutiset:

22.03.2025
FinWX:n ja Ilmatieteen laitoksen välinen säädatan vastaanottopilotti on päättynyt

Säädataa siirtävä datasilta ajettiin alas 22.03.2025 kello 02:00. (22.03.2025, 00:00 UTC).

Ilmatieteen laitoksen terveiset asian tiimoilta voitte lukea täältä.

Main Menu

Sääaseman valinta

Aloittaja Jeera, perjantai, 13.12.2013, 12:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jeera

Morjes!

Saako alle 100 eurolla toimivaa langatonta sääasemaa, joka mittaa tuulen, sateen ja lämpötilan ja lähettää ne USB:n kautta tietokoneelle ja näin ollen voi laittaa nettiin? Olis kiire, ku pitäs jouluksi saada.

Clas ja ohlssonilta oon katellu tollasta 79 euron, jossa on nuo kaikki, mutta vähä kuullun kokemuksia, että epäluotettava.

systeemi

Tuo taitaa olla ainut tuohon rahaan saatava. Minulla on noita kolme joista saa yhden toimivan... se siitä laadusta. On se kuitenkin jo vuoden pelannut kunhan ensin vain vaihtoi osia että löytyi toimivat.
Sääasema Nauska, Kemi

www.kemiweather.fi

angle

Niinhän sitä sanotaan, että paha kello kauas kuuluu. ;D Minulla on Velleman 1080 merkkisenä tuo sama asema ja reilu kolme vuotta on toiminut. Ainoa mainittava vika oli kosketushäiriö yhden kaapelin liittimessä. Uskallan sanoa, että hintalaatu suhde on ihan kelvollinen. 80 euron asema tietokone liitännällä on halpa.