Uutiset:

20.08.2025
FinWX:n sivuston toimintahäiriöinen serveri korvataan uudella

Työt serverin korvaamiseksi uudella serverillä ovat aloitettu.

Lue korvaustyöstä lisää täältä.
FinWX:n ylläpito pahoittelee sivuston toimintahäiriöstä aiheutunutta haittaa.

Main Menu

WD:n customointi

Aloittaja weatherc, tiistai, 10.11.2009, 19:38

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Snowi

Itse olen valinnut tuon Windrunin tuolta Control Panel-->Units & Other Setting-->BFT/Windspeed options ja sieltä toi "Show daily wind run" ja jos siihen pistää ruksin niin silloin lähtee Solar/UV pois. Sinulla on ilmeisesti molemmat noilla custom tageilla, eli windrun ja solar/uv vai onko?
En vielä täysin tajunnut miten noilla custom tageilla saa jonkun tietyn arvon näkymään vaikka tonne Current Conditions ikkunaan, sain kyllä tekstin sinne  ;D, mutta tarvisi vielä se tietty arvo siihen mukaan. Eli jos vaikka nyt haluaisin tuon Windrunin niin valitsen tuolta Setup-->Advanced-->Main Window Customise ja sitten "Current conditions custom tags" ikkunasta laitan ruksin "show a custom label" kohtaan ja voin siihen vaikka kirjoittaa jotain, mutta tällä tavalla ei saa mitään arvoja valittua. Olenko nyt aivan metsässä vai mites tuo homma menee  :D

weatherc

Mulla solar/uv tulee siihen current condition-ikkunaan molemmilla, ne vakio liukuboxit sekä joitakin customtagi-arvoja.

Esim windrunnin saat laittamalla %windruntoday%-tagin siihen boxiin mukaan (%-merkit tärkeitä), mulla boxissa lukee: "%windruntoday% km" tuloksena se puskee ulos esim. 23.3 km.
Noita tageja voit hakea tiedostosta taglist.txt joka löytyy WD:n pääkansiosta, sieltä löytyy kaikki, niitä on satoja joten älä pelästy ;)

Snowi

Lainaus käyttäjältä: weatherc - perjantai, 27.11.2009, 21:01
Mulla solar/uv tulee siihen current condition-ikkunaan molemmilla, ne vakio liukuboxit sekä joitakin customtagi-arvoja.

Esim windrunnin saat laittamalla %windruntoday%-tagin siihen boxiin mukaan (%-merkit tärkeitä), mulla boxissa lukee: "%windruntoday% km" tuloksena se puskee ulos esim. 23.3 km.
Noita tageja voit hakea tiedostosta taglist.txt joka löytyy WD:n pääkansiosta, sieltä löytyy kaikki, niitä on satoja joten älä pelästy ;)

Aivan tottakai. Noinhan toi homma toimii  :)
Kiitokset jälleen kerran.

ARu

eipä osunut vastausta täällä.
muuttelin vähän päänäyttöä ja pitäis saada palautettua alkuperäiseksi, miten palautetaan?

systeemi

Trakoitatkohan tuota mikä löytyy setup->skins valikosta black/green theme
Sääasema Nauska, Kemi

www.kemiweather.fi

ARu

elikkä siitä painamalla , tuleeko alkuperäinen elikkä ensimmäisen kerran asennettu näyttö takaisin?