Uutiset:

Ei uusia uutisia.

Main Menu

22.06.2008

Aloittaja J.Jäntti, sunnuntai, 22.06.2008, 00:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

weatherc

Tuo on kyllä totta ettei se mikä hyvä ole. Sen skaala on kyllä aivan surkea jos tarkkuus-kalibrointia rupee harrastaa.
Itse en muista minkä osoitteen sinne laitoin, mutta en ole ainakaan mun keräilyboxxiin mitään pahemmin Tikkurila-mainoksia saanu, tosin se voi johtua myös siitä ettei se kyseinen osoite kuulu sinne  ;D

Eli mahdollisimman hyviä tutkakuvia otetaan edelleen vastaan :)

Henkka

J.Jäntti

Lainaus käyttäjältä: weatherc - sunnuntai, 22.06.2008, 21:51
Tuo on kyllä totta ettei se mikä hyvä ole. Sen skaala on kyllä aivan surkea jos tarkkuus-kalibrointia rupee harrastaa.
Itse en muista minkä osoitteen sinne laitoin, mutta en ole ainakaan mun keräilyboxxiin mitään pahemmin Tikkurila-mainoksia saanu, tosin se voi johtua myös siitä ettei se kyseinen osoite kuulu sinne  ;D

Eli mahdollisimman hyviä tutkakuvia otetaan edelleen vastaan :)

Henkka

Alkoi vain ärsyttämään heti, kun puhuttiin "viikottaisesta uutiskirjeestä" ja nyt ottaa pannuun jo se, että rekisteröinnin tuloksena on sivu, jolla ei tee juuri mitään.

Tarkkuuskalibraatiota en minäkään pahemmin harrasta, koska yksiantenni-laitteella ei tarkkoihin lukuihin pääse - vielä vähemmän alueella, jossa Noise-mökä on merkittävä ja kolme neljäsosaa tutkan kuuloalueesta peittyy talon teräsvahvisteiseen betoniseinään. :)

Itselläni on tapana katsoa aamusta MTV3:lta "Lomasää"/"Päivän sää"-ohjelmaa, kunnes YLE:n aamu-tv alkaa ja heittää sääohjelmasta digiboksilla tallennukseen kohta, jossa kotimaan sadealueanimaatio kulkee. Siinä on mukana salamatkin ja se yleensä lähtee edellisestä päivästä kello 14:00 eteenpäin. Kun ajan NexStorm:lla Replayn, pystyn siitä vertaamaan hyvin salamoinnin. Ongelmana on vain se, että jos kannettavani ei ole sillä hetkellä olohuoneessa tai käytössä (esim. akku totaalisen loppu), saan juosta tekniikkatilan ja olohuoneen väliä useaan otteeseen. ;D

Menetelmiä on siis monia. :D
Juha Jäntti
Foorumin ja sivuston ylläpitäjä
Finland Weather Exchange (FinWX)

http://www.finwx.net/
------------------------------------------
Ukkoskausi avattu Suomessa: --.--.2024
Ukkoskausi avattu Helsingissä: --.--.2024
-------------------------------------------
Ukkospäivälaskuri 2024; Helsinki/Viikinmäki
0 ukkospäivää.
------------------------------------------
X, FinWX:n ylläpidon ilmoitukset
------------------------------------------