Uutiset:

22.03.2025
FinWX:n ja Ilmatieteen laitoksen välinen säädatan vastaanottopilotti on päättynyt

Säädataa siirtävä datasilta ajettiin alas 22.03.2025 kello 02:00. (22.03.2025, 00:00 UTC).

Ilmatieteen laitoksen terveiset asian tiimoilta voitte lukea täältä.

Main Menu

30.7.2012

Aloittaja HapaK, maanantai, 30.07.2012, 06:09

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

PasiSalminen

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=334994033251292

Tuolla on mun eilinen räpsy. Oli kyllä kiva show Klaukkalassa.

jamo

systeemi

Sääasema Nauska, Kemi

www.kemiweather.fi

koje7714

Balttiasta yrittää ukkosia suomen puolelle suuntana Helsingin itäpuoli. Ensimmäinen aalto hyytyi suomenlahdelle mutta seuraava näyttää vahvemmalta. Saas nähdä saadaanko kolmas ukkosyö.

jamo

Seuraavasta myräkästä sai jo pari kuvaa.

jamo

Jussa

Nyt syöttää jatkuvalla putkella ukkosta yli ja vierestä ;D Näyttää tutkakuvien perusteella, että tulee varsin "väläkky" yö ;) Sadetta ropisi hetkessä 13mm ja jatkuu vain.

Snowi

Ei voi olla totta, jälleen kerran ei tapahtunut yhtään mitään täällä Vuokatissa. Tosin periaatteessa ihan hyvä kun olin tossa golffaamassa, mutta nyt kun olen taas mökillä, niin saisi luvan tulla ukkosta, sen verran on nihkeä keli ollut koko päivän.

Snowi

Lainaus käyttäjältä: PasiSalminen - maanantai, 30.07.2012, 18:33
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=334994033251292

Tuolla on mun eilinen räpsy. Oli kyllä kiva show Klaukkalassa.

Onko toi kuva Klaukkalasta? Aivan uskomaton kuva  ;D. Harmittaa kyllä aika lailla kun missasin tuon Klaukkalan myräkän. Jotenkin on nyt viime vuosina tuntunut siltä, että aina kun oon Vuokatissa, niin Klaukkalassa jyrisee.

angle

Taivas on pilvetön vielä, mutta etelästä kuuluu jo kaukaista jyminää. FMI on laittanut keskiyölle tikan hieman yllättäen, kun viikonloppuna ei tikkoja näkynyt.

PasiSalminen

Joo, Klaukkalasta. Tai onkohan toi Männistöä?. Anyways Anttilantien ja Järventaustantien kulmilta about koillisen suuntaan.