Uutiset:

22.03.2025
FinWX:n ja Ilmatieteen laitoksen välinen säädatan vastaanottopilotti on päättynyt

Säädataa siirtävä datasilta ajettiin alas 22.03.2025 kello 02:00. (22.03.2025, 00:00 UTC).

Ilmatieteen laitoksen terveiset asian tiimoilta voitte lukea täältä.

Main Menu

DAVIS VANTAGE PRO 2 - 6152EU tai Davis Vantage Pro 2 - 6162

Aloittaja RJKL 58, lauantai, 18.02.2012, 20:09

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Soccer

Kiitos mielenkiintoisita kommenteista.Olen seuraillut keskustelujanne ja päädyin tilaamaan Saksasta Davis vantage pro 2. Villen Kellokin oli kieltämättä mielessäni, onneksi tältä palstalta löytyi rehellistä kommenttia. Olen aika noviisi näillä kekustelupalstoilla. Voisiko joku littää muutamia mielenkiintoisi linkkejä muillekin hyville palstoille, josta noviisille säästä kiinnostuneelle olisi apua.

Snowi

Itse olen listannut joitakin erilaisia säälinkkejä tai säätä sivuavia linkkejä tälle sivulle: http://www.klaukkala-saa.fi/linkit.php

Leka

VP wiki on myös hyvä sivusto Davis VP:n kanssa puuhaaville, ei niin kokeneille käyttäjille.

Sääasema Vilppula - Davis Vantage Pro2 Wireless

RJKL 58

Lainaus käyttäjältä: Soccer - tiistai, 20.03.2012, 21:01
Kiitos mielenkiintoisita kommentoista.Olen seuraillut keskustelujanne ja päädyin tilaamaan Saksasta Davis vantage pro 2. Villen Kellokin oli kieltämättä mielessäni, onneksi tältä palstalta löytyi rehellistä kommenttia. Olen aika noviisi näillä kekustelupalstoilla. Voisiko joku littää muutamia mielenkiintoisi linkkejä muillekin hyville palstoille, josta noviisille säästä kiinnostuneelle olisi apua.
Villen Kellosta kyselin  sähköpostilla silloin kun tein ostopäätöksiä (18.02.2012) tuotteiden saatavuuksia ja sain vastauksena, että heidän tavaran toimittaja olisi mennnyt konkurssiin ja etsivät uutta toimijaa. Silloin oma tilaukseni meni saksalaiselle yritykselle. Varmaan sama, josta itse tilasit. Suomalaisia nettimyyjiä kannattaa kyllä pompottaa puhelimella ja netin kautta. Aina löytyy jotain tietoa, kielteistä tai myönteistä. Jostain syystä en luota suomalaiseen verkkomyyjään heti ekalla kerralla ja kannatti Villen Kellonkin kanssa. Riskaapelia se on ulkosaroiltakin tilaaminen, mutta ei tähän mennessä mitään menetetty.

Soccer

Sääasema tuli Saksasta ja jopa kotiovelle, eikä mitään moittimista!. Viikon verran tutustuttu aseman toimintaan ja tietoja tulee moitteetta. Kiinnostusta olisi laittaa tietoja nettiin, mutta mikä olisi toimiva webhotelli mistä saadaan kotisivutilaa ja osoite? Aikomuksenani on jollain aikataululla lisätä mahdollisesti myös kamera jonka vuoksi tallennus kapasiteeettia tarvitaan jonkin verran enenpi.

systeemi

Lainaus käyttäjältä: Soccer - keskiviikko, 11.04.2012, 21:10
Sääasema tuli Saksasta ja jopa kotiovelle, eikä mitään moittimista!. Viikon verran tutustuttu aseman toimintaan ja tietoja tulee moitteetta. Kiinnostusta olisi laittaa tietoja nettiin, mutta mikä olisi toimiva webhotelli mistä saadaan kotisivutilaa ja osoite? Aikomuksenani on jollain aikataululla lisätä mahdollisesti myös kamera jonka vuoksi tallennus kapasiteeettia tarvitaan jonkin verran enenpi.

Moro

Joo itse otin suncometilta ja siinä voi samalla ottaa myös osoitteen. Start-paketti http://suncomet.com/index.php?webhotellit tuosta löytyy ja siihen lisäksi se osoite http://suncomet.com/index.php?verkkotunnukset riippuen päätteestä.

Cumuluksella saa ehkä helpoiten tiedot verkkoon.
Sääasema Nauska, Kemi

www.kemiweather.fi

Soccer

Terve Asema on ollut muutaman viikon pystyssa ja olen epätoivoisesti yrittänyt saada tiedot nettiin. Cumulus on toiminnassa ja filezillalla tiedot siirtyy palvelimen (saa) kansioon. Kysymys kuuluukin pitäisikö tiedot näkyä www.sivuilla vai pitääkö tehdä jotaitn muitakin toimenpiteitä? Laihon hyvät ohjeet on käyty läpi useampaan otteeseen ja mitään ei sivuilla tapahdu.
"Tämä sivujen teko kun ei ole ammatti niin apu olisi enemmän kuin tarpeen"

finilves

Onko sinulla alihakemistot myös, pitää olla ainakin images ja siirtyykö sinne kuvia

Soccer

Olen tehnyt dbimages(tänne siirretty gif tiedostot ja boxover.js tiedosto) ja images hakemistot. images hakemisto on tyhjä.

finilves

Siirtääkö tiedostoja  index.htm trends.htm gauges.htm..... ja kuvat pitää siirtyä sinne images hakemistoon
Onko Cumuluksen ftp määritykset oikein