Uutiset:

Ei uusia uutisia.

Main Menu

28.7.2011

Aloittaja Argonex, torstai, 28.07.2011, 07:17

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Argonex

Lainaus käyttäjältä: Sanni - torstai, 28.07.2011, 23:54
:D *repesi ihan täysin* argonex,nyt heitit pahan :D tai sit sinne on loikannut sen ruotsalaismiehen mukana ukkoskuuro ja ruotsalaista sähköä epäillään rajarikkomuksesta.

*hysteeristä naurua* ookoo,mä OLEN väsynyt... mut haluan nähdä sen vedenpaisumuksen.

Päivän tavoite siis täytetty :)
Kun kiekuu uljas kukko laella tunkion, niin tietää joka ukko, sään muutos tulos on. Voi tulla poutaa sadetta, voi tulla pakkas sää, voi myöskin käydä niin että entiselleen jää

teutari

Ukkonen väänsi totaalisen selkävoiton mun tutkasäädöistä kun tuli paukuttelemaan tuohon n.30km sisäpuolelle. :(
Säädöillä Segmented ranging+Plot scale adjustment tutka on toiminut pikkusen paremmin 30km ulkopuolella ja naputellut iskuja "laatikoihin" mutta noilla asetuksilla lähietäisyydellä tutka alkaa rakentamaan jotain kumman suojamuureja eikä päästä soluja tulemaan lähemmäs.
Tutkakuva oli kuin pakanamaankatta joten piti laittaa uppaukset jumiin ja alkaa vikkelää tekemään illan päätteksi uudet säädöt, sitten vatupassiin odottamaan kauhulla aamua että näkee mitä tutka on yön aikana touhunut.
Laitoin "näppi tuntumalla" General strike rangingilla iskuja lähemmäs ja nyt kun kirkkailla silmillä katselee niin eipä tuo karttakuva oikein hullummalta vielä ainakaan näytä....., katsotaan mitä päivä tuo tullessaan että joutuuko noiden säätöjen kanssa alkaa taas rähjäämään. :-\

Mukavasta ropisi vettä näillänurkilla 26.2mm.
Jotenkin oli kummallinen tuo ukkonen mikä tässä lähistöllä riehui..., oli kuin ois kollikissa nurkissa mourunut. ::)  :D

angle


Sanni

Siis mitä?!? Oliks teillä joku himpuran veto Sannin pusuttamisesta tai repeämiseen saamisesta?? Mä haluan potin siltä joka voitti!  ::)