Uutiset:

Ei uusia uutisia.

Main Menu

FTP-ongelma

Aloittaja SkyMan, tiistai, 11.01.2011, 12:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

finilves

Pysyykö tuo 1.9.1 versio vakaasti päällä, minulla kaatuilee 2-14 vuorokauden välein, päivitys on 3 pykälää vanhempi.
Päivittääkö sinulla Realtime.txt  tiedostoa, minulla ei tee sitäkään. Tarkoitus on vaihtaa viikonloppuna kone ja pitäis päättää kumpi asentaa 1.9.0 vain 1.9.1, sääasemalle matkaa 400km

tito

Päivitin Cumuluksen kuukausi sitten 1.9.1 versioon ja hyvin on toiminut, myös tuo realtime.txt
Kertaakaan ei ole vielä kaatunut, eilen Windowsin päivityksessä ennen uudelleenkäynnistämistä en huomannut ensin sulkea Cumulusta jolloin se meni jumiin. Jouduin asentamaan Cumuluksen uudelleen ja laitoin tuon uusimman 971 eikä aiheuttanut ongelmia.
Yleensä uudelleenkäynnistän koneen noin viikon välein, samoin adsl-modeemi tuntuu kaipaavan ajoittain saman jutun.

SkyMan

Ongelma selvisi. vika oli adsl-boxissa. Resetoinnin jälkeen toimi n. 15 min jonka jälkeen isoja tiedostoja ei saanut lähetettyä ftp:lle. ilmankos ei toiminut sähköpostin liitetiedostojen lähetys ja etätyöpöytä. Uuden modeemin asennuksen jälkeen on toiminut moitteetta. Suuret kiitokset kaikille jotka auttoivat ongelman ratkaisussa.

Espoo

Kokeilun cumulusta ja mulla on ongelma että se ei lähetä mitään tiedostoja.
Ei herjaa mitään ja tuntuu että tekee jotain mutta ei siirry mitään filuja.
Palomuurin koitin sammuutta mutta ei se auttanu,  suljin kaikki muut ohjelmat että
pitäisi se 21 portti olla varmaan vapaa. Wepcam 7 sendin kuvia sen ftp:llä ja
toimi hyvin ja portti 21. Mikähän tässä cumuluksessa jumittaa.
Koitan nyt kokonaan asentaa uudestaan, uusin versio on.

finilves

Onko koskaan toiminut, nuo ongelmat viittaa käyttäjätunnuksen ja salasanan virheeseen.
Vilkkuuko errorr punaisena Cumuluksessa

Espoo

Lainaus käyttäjältä: finilves - torstai, 23.02.2012, 23:16
Onko koskaan toiminut, nuo ongelmat viittaa käyttäjätunnuksen ja salasanan virheeseen.
Vilkkuuko errorr punaisena Cumuluksessa

Ei vilku punaista, tunnukset oikeat. Ohjelma muuten tuntuu toimivan että siis kerää tiedot ja näyttää niitä.
Ehkä en vaan osaa taas jotain..

finilves

Minulla on saunalahti ja internet asetukset.
Host name ftp.saunalahti.fi
Directory polku/polku.. polku juuresta asti, mikäli ei ole tallentaa juureen jonne ei pääse internetistä
Web settings väkäsiä täynä ja aikaväli 5 minuttia ja 10 sekuntia (deletessä minulla ei ole)

Mikäli arvot näkyy sääkoneella, aseman asetukset kohdallaan.
Cumulus pitää toimia noilla asetuksilla (portti21 ja käyttäjätunnukset)

Espoo

Nyt tais lähtee pelittää, osoite oli väärin mulla kansioon.. noniin.
http://saatiedot.com/weather/today.htm

J.Jäntti

Hmm...
Näyttää vähän "raa'alta" tuo sinun Cumulus-sivu. Tietojen perusteella sääasemasi paikkatiedot puuttuvat vielä kokonaan ja sivuston ulkonäköä ohjaavat CSS-palasetkin näyttäisivät olevan vielä vähän kadoksissa.

Säätiedot näyttävät päivittyvän kuitenkin normaalisti, joten sikäli sivusto näyttäisi olevan kunnossa.
Seuraamalla tätä linkkiä saat ohjeet, mitä Cumuluksen tiedostoja tulee saada mihinkin paikkaan, jotta sivusto saa Cumuluksen sisällön kokonaisuudessaan.
Juha Jäntti
Foorumin ja sivuston ylläpitäjä
Finland Weather Exchange (FinWX)

http://www.finwx.net/
------------------------------------------
Ukkoskausi avattu Suomessa: --.--.2024
Ukkoskausi avattu Helsingissä: --.--.2024
-------------------------------------------
Ukkospäivälaskuri 2024; Helsinki/Viikinmäki
0 ukkospäivää.
------------------------------------------
X, FinWX:n ylläpidon ilmoitukset
------------------------------------------

Snowi

Sinun weatherstyle.css filu ei löydy tällä hetkellä osoitteesta http://saatiedot.com/weather/weatherstyle.css, joten sen polku kannattaa tarkistaa, että on varmasti oikein.