NWN:än tuleva päivitys

Aloittaja weatherc, perjantai, 29.10.2010, 11:29

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

teutari

Mun NWN:n röhii pikkusen. ::)
Mistäs se on flunssan saanut kun cache tiedostossa päivittyy vain maindata.json ja topdata.json mutta ei näy noita .xml tiedostoja.
Kaikki toimii muuten oikein mutta Google Mappi on tiedoista aivan tyhjä.

teutari

No perkules nyt taas näyttää toivivan. ::)

weatherc

Juu, se oli tiekameraosasto joka köhis tuloksena ettei ikoneja tullut näkyviin, javascripti kun on niin perkules tarkka siinä ettei pientäkään vikaa saa olla (puuttuva ikoni = vika).
Syy oli se että Tiehall..ööh..Liikennevirasto oli muuttanut pikkasen paikkakuntien nimiä (pätkinyt ylipitkiä nimiä) automaagisten havaintojen sivullaan tuloksena se ettei parseri saanut mitään ulos koska se hakee ne nimen perusteella siitä taulukosta...

Yleisesti ottaen on tuo mun tiekameraosasto-testi toiminut mallikkaasti, ei suurempia ongelmia ollut ja suht hyvin näyttää pysyvän linjoillakin nuo Liikenneviraston asemat, ainakin nuo mitkä olen valikoinut nwn:ään tähän asti. Täytyy laittaa tuohon parseriin testi ettei se liitä niitä maindata:an jollei saada ikonia aikaseksi.

Snowi

Juu itsekin ihmettelin kun ei kartassa näkynyt numeroita tai mitään muutakaan. Tulee kuitenkin aika usein sen avulla vertailtua eri asemojen lämpötiloja  :). Nyt näyttää tosiaan toimivan taas mallikkaasti

teutari

Komian bannerin Snowi pläjäyttänyt pöytään.
Onko muuten sinulla VP:n ennuste käytössä kun bannerissa ja NWN:sä näkyy noita hiutaleita eikä moon?


teutari

Menee hiukan ohi aiheesta mutta onko Halikkoon haettu omenalaatikko? :-\

Naruskan Ukka Matinpoika

Ukka tarttuu tuohon Snowin banneriin. Kysynkin, onko sellaisen teko-ohje ollut joskus näytillä. Tarkoitan nyt sellaista rautalankamallin ohjetta, josta Naruskan Ukkakin osaisi vääntää tuommosen. Aina oon kateellisena kattonu, että kun sais omille sivuilleen tuommosen ja sitten muutamat Naruskafanitkin vois semmosen liittää tietokoneisiinsa, jos se on mahdollista.

Varsinaisesta tämän ketjun asiasta voin sanoa mielipiteenäni, että vastaavat käppyrät tarttis saada tuonne meidän veronmaksajien kustantamien säätietofirmojen sivustoille. Tällaset käppyrät meinaan kertoo säistä asiat niinku pitää!

www.naruska.com

weatherc

LainaaUkka tarttuu tuohon Snowin banneriin. Kysynkin, onko sellaisen teko-ohje ollut joskus näytillä. Tarkoitan nyt sellaista rautalankamallin ohjetta, josta Naruskan Ukkakin osaisi vääntää tuommosen. Aina oon kateellisena kattonu, että kun sais omille sivuilleen tuommosen ja sitten muutamat Naruskafanitkin vois semmosen liittää tietokoneisiinsa, jos se on mahdollista.

WUHU-pohjaista ohjetta ei taida olla olemassa, nuo bannerit perustuu alunperin wxgraphic-skriptiin joka pohjaantuu WD:n clientraw-filuun. Mutta onhan se mahdollista muokata että toimis WUHU:n currdat.lst:n kanssa.

Lainaa
Varsinaisesta tämän ketjun asiasta voin sanoa mielipiteenäni, että vastaavat käppyrät tarttis saada tuonne meidän veronmaksajien kustantamien säätietofirmojen sivustoille. Tällaset käppyrät meinaan kertoo säistä asiat niinku pitää!

Kiitos! Alunperin nuo lähti siitä oman etusivun käyristä josta tein muokkauksen nwn:ään. Data niihin on sen kummemmin tarkistamatonta, eli jos nwn:än keruuskripti hyväksyy datan, otos siitä menee käyrien kantaan 10 minuutin välein (muistaakseni). Näinollen myös ne vikatiedot jotka ei jää nwn:än keruuskriptin haaviin menee kantaan ja näkyy käyrissä. Jotta ei kanta kasvaisi liian isoksi ja raskaaksi se on rajoitettu (noin) 14 vuorokauteen ja siivoaa vanhemmat tiedot pihalle.

weatherc

Siirsin bannerikeskustelun omaan ketjuun tänne ;)

weatherc

#29
Pikakorjaus pieneen bugiin joka estää ikonien näkymisen kartalla:

nwn.map.packed.js, rivi 281:
if(cond=='POUTA'){ txtcond = txtpouta; }

Muuta se täälaiseksi:
if(cond=='--'){ txtcond = ''; }
if(cond=='POUTA'){ txtcond = txtpouta; }


Olin kokonaan unohtanut sen mahdollisuuden ettei säätilaa ole ollenkaan saatavilla ja se johti herjaan ettei txtcond ole defined, nyt on mahdollisuus ohjata kaikki ei-normaalit cond:it tuohon -- jotta ei tule js-erroria ;)
Zippi päivittyy jossain vaiheessa...

EDIT: Zippi päivitetty, muutettu filu tuo nwn.map.packed.js
Samalla korjasin tuon relief-karttamahdollisuuden, joten nyt se toimii taas. :)