Uutiset:

Ei uusia uutisia.

Main Menu

Weather Underground

Aloittaja Ihmettelijä, lauantai, 15.03.2008, 20:10

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

teutari

Poistin edellisen viestini kun tuntuu jotta makarooni vaan innostui siitä että hänen viestiinsä otettiin kantaa.
Taitaa olla parempi kun ei niihin vastaile vaan antaa ylläpidon luututa ne bittitaivaaseen. ;D

meteorologi

Laitoin minäkin WU-historiat käyttöön tänne.

Historiaa pääsee toistaiseksi katsomaan vain tuosta linkistä tai kirjoittamalla osoitteen.

yka

Lainaus käyttäjältä: teutari - lauantai, 20.09.2008, 22:21
Poistin edellisen viestini kun tuntuu jotta makarooni vaan innostui siitä että hänen viestiinsä otettiin kantaa.
Taitaa olla parempi kun ei niihin vastaile vaan antaa ylläpidon luututa ne bittitaivaaseen. ;D

Ylläpitäjä jollakin osastolla esittää, että kirjoittamista tähän foorumiin rajoitettaisiin tavalla tai toisella varsin hankalaksi muodostuvan roskapostin vuoksi. Kannatan kovasti tätä ehdotusta.
Missään tapauksessa ei roskapostiin pidä vastata. Se lisääntyy runsaasti, jos tiedetään, että perille menee.
Ylläpidolle vain on melkoinen vaiva poistaa kaikki roska. Sen vuoksi olisi välttämätöntä jollakin tavoin saada rajoitetuksi joukkoa, joka foorumia käyttää. Olen erilaisten sukututkimuslistojen jäsen ja tiedän, että sama ongelma on sielläkin. Useimmat listat ovat rajoittaneet kirjoittamisen käyttäjätunnuksellisille, mutta vapaitakin listoja on. Niillä tahtoo olla roskaviestien ongelma.
Itse olen pitänyt lakineuvontalistaa Yahoossa. Listaa saa lukea kuka vain, mutta kirjoittaminen listalle on sen varassa, hyväksynkö viestin. Tämän foorumin toimintoja en oikein tunne, joten en tiedä, mitä keinoja on käytettävissä. Selvää kuitenkin on, ettei tuollaisen Sabzirangin viesti kuulu tänne. Alastomien tyttöjen katseluun on netissä keinoja kyllä aivan tarpeeksi muutenkin.
yka

J.Jäntti

Lainaus käyttäjältä: yka - tiistai, 07.10.2008, 19:10
Ylläpitäjä jollakin osastolla esittää, että kirjoittamista tähän foorumiin rajoitettaisiin tavalla tai toisella varsin hankalaksi muodostuvan roskapostin vuoksi. Kannatan kovasti tätä ehdotusta.
Missään tapauksessa ei roskapostiin pidä vastata. Se lisääntyy runsaasti, jos tiedetään, että perille menee.

Olen itse kieltämättä alkanut olemaan kurkkua myöten täynnä tuota roskapostitavaraa. Uusi suhdeluku on tällä hetkellä jo 18:7 roskapostittajien hyväksi ja olen viestien kehityksestä todella huolissani.

Pahin roskaposti mainosti häikäilemättä ja suoraan, että soittamalla johonkin ulkomailla olevaan numeroon, saa itselleen tilattua DVD:n, jossa on "aikuisviihdevideoita lapsista", näin kukkasilla koristettuna. Olen kohdannut netissä mitä hirvittävimpää tekstiä ja erinäistä materiaalia, mutta kun omalle Foorumille tulee tuollainen mainos, jossa myös mainitaan, että videoissa esiintyvät "kohteet" vielä tapetaan ja samaan lauseeseen saadaan vielä mahdutettua sanat "absolutely awesome", harkinta kiellosta alkoi menemään toiminnan asteelle.

Se, vastataanko noihin viesteihin vai ei, ei tunnu olevan merkitystä, sillä tuo spammeribottien armada, joka tälle Foorumille roskiaan puskee, toimii jonkinasteisella automatiikalla, eli jos Foorumi hyväksyy viestin, se menee "jatkolistalle" ja pommitus jatkuu.

Lainaus käyttäjältä: yka - tiistai, 07.10.2008, 19:10
Ylläpidolle vain on melkoinen vaiva poistaa kaikki roska. Sen vuoksi olisi välttämätöntä jollakin tavoin saada rajoitetuksi joukkoa, joka foorumia käyttää. Olen erilaisten sukututkimuslistojen jäsen ja tiedän, että sama ongelma on sielläkin. Useimmat listat ovat rajoittaneet kirjoittamisen käyttäjätunnuksellisille, mutta vapaitakin listoja on. Niillä tahtoo olla roskaviestien ongelma.
Itse olen pitänyt lakineuvontalistaa Yahoossa. Listaa saa lukea kuka vain, mutta kirjoittaminen listalle on sen varassa, hyväksynkö viestin. Tämän foorumin toimintoja en oikein tunne, joten en tiedä, mitä keinoja on käytettävissä. Selvää kuitenkin on, ettei tuollaisen Sabzirangin viesti kuulu tänne. Alastomien tyttöjen katseluun on netissä keinoja kyllä aivan tarpeeksi muutenkin.
yka

Se on ylläpidolle ja moderaattoreille työläs urakka toimia sekä aktiivisena Foorumiin osallistujana, että samalla kertaa vartijana ja käyttäjille se on sekä inhottavaa, että kiusallista törmätä viesteihin, joita ylläpito ei ole ehtinyt vielä palstoilta poistamaan ja Foorumin uskottavuudelle siitä voi tulla kovakin kolaus.
Juha Jäntti
Foorumin ja sivuston ylläpitäjä
Finland Weather Exchange (FinWX)

http://www.finwx.net/
------------------------------------------
Ukkoskausi avattu Suomessa: --.--.2024
Ukkoskausi avattu Helsingissä: --.--.2024
-------------------------------------------
Ukkospäivälaskuri 2024; Helsinki/Viikinmäki
0 ukkospäivää.
------------------------------------------
X, FinWX:n ylläpidon ilmoitukset
------------------------------------------