Uutiset:

Ei uusia uutisia.

Main Menu

Videoarkisto ukkostutkasta

Aloittaja weatherc, keskiviikko, 21.07.2010, 02:04

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

teutari

Halikon videota on mukava katsella mutta tuo oma oli aikamoista tökkimistä, silmät pomppi eestaas hyvä että ne pysyivät montuissaan kun sitä katseli joten otin Map AutoRangen pois käytöstä mikä tuon videon pilaa täydellisesti. ;)

weatherc

Lainaus käyttäjältä: teutari - perjantai, 23.07.2010, 18:46
Halikon videota on mukava katsella mutta tuo oma oli aikamoista tökkimistä, silmät pomppi eestaas hyvä että ne pysyivät montuissaan kun sitä katseli joten otin Map AutoRangen pois käytöstä mikä tuon videon pilaa täydellisesti. ;)

Juu, mulla on manuaalisena tuo range, ollut nyt tuossa 400km:ssa jonkin aikaa.   ;)

jamo

Lainaus käyttäjältä: weatherc - perjantai, 23.07.2010, 19:06
Lainaus käyttäjältä: teutari - perjantai, 23.07.2010, 18:46
Halikon videota on mukava katsella mutta tuo oma oli aikamoista tökkimistä, silmät pomppi eestaas hyvä että ne pysyivät montuissaan kun sitä katseli joten otin Map AutoRangen pois käytöstä mikä tuon videon pilaa täydellisesti. ;)

Juu, mulla on manuaalisena tuo range, ollut nyt tuossa 400km:ssa jonkin aikaa.   ;)

Täälläkin hyppii ikävästi jos solun nappaa läheltä, pitänee siirtyä itsekkin nelisataseen rajaukseen. Tällöin tosin pohjoisosasta rajautuu harmittavasti osa pois. Tosin sen alueen saa näkyviin tuon stormvuen kautta, jos hoksaa sieltä katsoa.

jamo

weatherc

Mulla aatos että kun "ukkoskausi" (mikä kausi?) loppuu niin palaan talveksi taas 600 tai 800 km rajaukseen jolloin kiva seurailla kun Botekki nappailee noita pitkänmatkan iskuja aina välillä ;D
Mun manuaali-idean takana on se että pystyy paremmin säätämään sitä tarpeen mukaan eikä pomppivasti mitä automatic tekee eikä se zoomaa johonkin 25km kun solut ihan päällä  :)

Snowi

Lainaus käyttäjältä: teutari - perjantai, 23.07.2010, 18:46
Halikon videota on mukava katsella mutta tuo oma oli aikamoista tökkimistä, silmät pomppi eestaas hyvä että ne pysyivät montuissaan kun sitä katseli joten otin Map AutoRangen pois käytöstä mikä tuon videon pilaa täydellisesti. ;)

Juu tuo autorange pilaa nuo videot aika tehokkaasti  ;D. Mutta muuten tykkään kyllä käyttää sitä. Näkee vähän tarkemmin lähellä olevat solut, tosin iso osa jää pois, mutta näin lähellä Etelä-Suomea kun on, näkyy kuitenkin koko Etelä-Suomi vaikka tutka zoomaisi 200 kilometriin asti.

weatherc

Nivalan tutka lisätty "video-kerhoon".  ;D