Uutiset:

Ei uusia uutisia.

Main Menu

19.07.2009

Aloittaja weatherc, sunnuntai, 19.07.2009, 13:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

zeizei

Eihän tästä tule taas mittään. Saderintama hyydähti juuri ennen tänne tuloaan ja eiköhän tuolle "toiselle aallollekin" käy samalla tavalla.

Sanni

#11
Ei varmaa joo :S Plääh. Jaksaako sitä vaskinettiäkään kytätä... apuva, me tarvitaan nyt jotain positiivisen energian antajaa!!

MUUTOS: FMI:n sadetutka näyttää että ukkossateet tulisivat tänne klo 23 mennessä. :) zeizei, nyt veto pystyyn: kumpi saa kuurosateen ekana niskaansa  ;D

J.Jäntti

Pahoitteluni myöhäisestä saapumisesta viestiketjuun. Olin liikenteessä Nummi-Pusulassa ja Helsingin itäpuolella lähes koko päivän ajan ja vasta nyt pääsen mukaan.

Nummi-Pusulassa ei iljennyt ulkoa olla, kun oli koko ajan aivan käsittämättömän tukala olla, eikä tilanne paljoa muuttunut Helsingin itäpuolelle päästyä.
Sääasema Helsinki-42:lla tihuttaa vettä parhaillaan ja tuuli on mielestäni epätavallisen lämmin.

Salamatutkissa on selvää aktiviteettia havaittavissa.
Sade- ja salamatutkakuvan mukaan sadealueen toisessa aallossa on havaittavissa salamointia. Suomenlahti näyttää vievän salamoivalta osalta voimia rajusti.

Suomen Sääkeskuksen mallinnuksissa on jotain hajalla: Ennusteet ovat yli 90 tunnin ennusteita, joten jäämme Wetterzentralen varaan.
Juha Jäntti
Foorumin ja sivuston ylläpitäjä
Finland Weather Exchange (FinWX)

http://www.finwx.net/
------------------------------------------
Ukkoskausi avattu Suomessa: --.--.2024
Ukkoskausi avattu Helsingissä: --.--.2024
-------------------------------------------
Ukkospäivälaskuri 2024; Helsinki/Viikinmäki
0 ukkospäivää.
------------------------------------------
X, FinWX:n ylläpidon ilmoitukset
------------------------------------------

Sanni

Tell me about it! Mä olin tänään pahimmassa helteessä ulkona duunissa... vähän tuskaista :D Nyt näkyy varsin ärhäkkä pilvialue etelässä ja isäntäkin on kerpele sentään duunissa! Sannia pelottaa  :(  :D

Sanni

SALAMA!! SALAMA!! Uaaaah!! Miks mua pelottaa näin paljo? :D Ähisin ja puhkin ja kykin nurkissa kun piti saada kaikki sähkölaitteet pois seinästä MUKAANLUKIEN isännän kotistudiovehkeet *reps* :D

zeizei

Lainaus käyttäjältä: Sanni - sunnuntai, 19.07.2009, 22:17
MUUTOS: FMI:n sadetutka näyttää että ukkossateet tulisivat tänne klo 23 mennessä. :) zeizei, nyt veto pystyyn: kumpi saa kuurosateen ekana niskaansa  ;D

Veto sen puolesta ettei sade tule tänne lainkaan vaan kuolee/väistää itäisen Helsingin sekä myös Hakunilan  ;). Suihkussakin piti jo käydä kun ei luottoa tuohon luonnonkasteeseen ole. Katsotaan sanoi putkinen...

zeizei

Lainaus käyttäjältä: Sanni - sunnuntai, 19.07.2009, 22:30
SALAMA!! SALAMA!! Uaaaah!! Miks mua pelottaa näin paljo? :D Ähisin ja puhkin ja kykin nurkissa kun piti saada kaikki sähkölaitteet pois seinästä MUKAANLUKIEN isännän kotistudiovehkeet *reps* :D

Hei, rauhotu. Se oli salami eikä salama. Täällä ei ole tapahtunut yhtään mitään joten sun mielikuvituksesi laukaa nyt liikaa. Salamit suuhun ja ukkosia odottelemaan :)

Sanni

Zeizei, sä hävisit. Harmi kun ei ympätty vetoon rahaa mukaan :) *kiroaa isännän työvuorot, jotka aiheuttaa sen ettei se ole täällä kun mä hypin seinille* :D

J.Jäntti

Lainaus käyttäjältä: Sanni - sunnuntai, 19.07.2009, 22:30
SALAMA!! SALAMA!! Uaaaah!! Miks mua pelottaa näin paljo? :D Ähisin ja puhkin ja kykin nurkissa kun piti saada kaikki sähkölaitteet pois seinästä MUKAANLUKIEN isännän kotistudiovehkeet *reps* :D

Tutka sai kaapattua sen. Löi Helsingin rannikon edustalla. Tutka väittää sitä maasalamaksi.
Jos asut, Sanni, kerrostalossa, ei sinulla ja laitteilla ole sähkökatkoa suurempaa vaaraa laitteille.
Juha Jäntti
Foorumin ja sivuston ylläpitäjä
Finland Weather Exchange (FinWX)

http://www.finwx.net/
------------------------------------------
Ukkoskausi avattu Suomessa: --.--.2024
Ukkoskausi avattu Helsingissä: --.--.2024
-------------------------------------------
Ukkospäivälaskuri 2024; Helsinki/Viikinmäki
0 ukkospäivää.
------------------------------------------
X, FinWX:n ylläpidon ilmoitukset
------------------------------------------

J.Jäntti

Näköhavainto sääasemalla.
Kaukainen välähdys pilvissä. Suunta: etelälounas
Juha Jäntti
Foorumin ja sivuston ylläpitäjä
Finland Weather Exchange (FinWX)

http://www.finwx.net/
------------------------------------------
Ukkoskausi avattu Suomessa: --.--.2024
Ukkoskausi avattu Helsingissä: --.--.2024
-------------------------------------------
Ukkospäivälaskuri 2024; Helsinki/Viikinmäki
0 ukkospäivää.
------------------------------------------
X, FinWX:n ylläpidon ilmoitukset
------------------------------------------