Uutiset:

Ei uusia uutisia.

Main Menu

Video online :)

Aloittaja weatherc, keskiviikko, 22.04.2009, 19:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

weatherc

Noniin, nyt kun aseman tavart pyörii omalla koneella niin oon piikuhiljaa kokeillut yhtä WD:n hauskimpia ominaisuuksia, nimittäin tehdä video päivän kamerakuvista :)

WD siis tallentaa kuvan (tai ottaa kopion haluamstasi kuvasta, eli kameraohjelman tallentamsta kuvasta) joka minuutti ja väsäilee videot niistä. Tuotosta voi ihmetellä tuolla, päivittyy 2 tunnin välein klo 06-24.

;D ;D

teutari

Lainaus käyttäjältä: weatherc - keskiviikko, 22.04.2009, 19:14
Noniin, nyt kun aseman tavart pyörii omalla koneella niin oon piikuhiljaa kokeillut yhtä WD:n hauskimpia ominaisuuksia, nimittäin tehdä video päivän kamerakuvista :)

WD siis tallentaa kuvan (tai ottaa kopion haluamstasi kuvasta, eli kameraohjelman tallentamsta kuvasta) joka minuutti ja väsäilee videot niistä. Tuotosta voi ihmetellä tuolla, päivittyy 2 tunnin välein klo 06-24.

;D ;D

Hyvänlaatuista videota WD pukkaa. ;D
Tuota jo viitsii katsella kun sitä vertaa tuohon WU:n räpellykseen.

weatherc

Niinpä, eikä kokokaan päätä huimaa loppujen lopuksi, se oli pikkasen yli 2 megaa sen minkä latasin ylös tuossa iltapäivällä mitä mua ainakin pikkasen yllättikin varsinkin kun kyseessä on 640 x 480-koko. :)

jamo

Tämän tekemiseen jos saisi jostain step-by-step ohjeet niin ehkä voisi kokeilla omalla asemalla.  ;)

jamo

weatherc

Lainaus käyttäjältä: jamo - perjantai, 24.04.2009, 21:29
Tämän tekemiseen jos saisi jostain step-by-step ohjeet niin ehkä voisi kokeilla omalla asemalla.  ;)

jamo

Voin tehdä sellaisen :)

jamo

Kiitos ohjeista tuonne WD:n alle. Mutta jos voisit varmuuden vuoksi vielä lisätä vielä sinne että käynnistä WD uudelleen, ainakin mulla kävi että ei toiminut ennen.

nimimerkki 1vrk kovasti videoa odottanut

jamo

ja omille sivuille tämä video ilmestyy muutaman päivän sisällä

weatherc

LainaaKiitos ohjeista tuonne WD:n alle. Mutta jos voisit varmuuden vuoksi vielä lisätä vielä sinne että käynnistä WD uudelleen, ainakin mulla kävi että ei toiminut ennen.

Hyvä että toimis. Minäpä lisään sen sinne WD:n uudelleenkäynnistämisen sinne.

:)