FinWX Foorumi
keskiviikko, 25.04.2018, 03:44 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Ei uusia uutisia.
 
   Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suomen Posti toimii...  (Luettu 4323 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
einari
Foorumisymbiontti
*****
Poissa Poissa

Viestejä: 272


« Vastaus #30 : perjantai, 23.02.2018, 16:02 »

Saipahan taas aihetta valittaa postin toiminnasta, aloin kyselemään erään lähetyksen perään kun ei tullut tullin ilmoituksesta huolimatta..

Olen odotellut 29.1 tullattua lähetustä saapuvaksi, sain siitä saapumisilmoituksen; LM988385585US joka on päivätty 24.01.2018. liitän oheen tullauspäätöksen. Lisäksi tulli ilmoitti tavaran luovutuksesta oheisella viestillä jonka liitän tähän tekstinä >>
"Subject: Tiedote Tullin Nettituonti-palvelusta
Tulli on lähettänyt Tuonti-ilmoituspalvelussa tiedon tavaran luovutuksesta. Posti / Åland Post toimittaa tavaran saapumisilmoituksessa ilmoitettuun osoitteeseen tai lähipostiin.
http://asiointi.tulli.fi/nettituonti   1 00000 18029 0344 00"

olisi mukavaa tietää missä kyseinen lähetys on viettänyt tämän kuluneen ajan ja missä se on nyt?



Hei
Kiitos yhteydenotostasi, koskien odottamaasi lähetystä. Ikävä kuulla, että et ole saanut sitä.
Näyttää siltä että lähetys on lähtenyt palautumaan takaisin lähettäjälle, eikä se ole enää Suomessa.
Lähetys on lähtenyt tullipostista tulemaan eteenpäin 29.1 , mutta sitten se onkin lähtenyt seuraavana päivänä Suomesta.
Nyt en valitettavasti näe mitkä ovat tarkat vastaanottajatiedot lähetyksen pällä, järjestelmässä lähetyksen toimitus kohteena näkyy NIAGARA FALLS.

Valitettavasti en pysty tekemään mitän ettää saisin järjestettyä lähetyksen sinulle. Suosittelenkin olemaan lähettäjään yhteydessä ja kertomaan että et ole lähetystä saanut. Kun lähetys palautuu takaisin lähettäjälle voitte sitten tarkistaa itse lähetyksestä vastaanottajatiedot.
Jos vastaanottaja tiedot ovat oikein on lähettäjällä oikeus hakea tapahtuneesta, vahingonkorvaus haetaan aina lähtämaasta siltä yritykseltä kenen palvelua käyttäen lähetys on lähetetty. Riippumatta siitä onko virhe tai vahinko käynyt lähetys tai vastaanottomaassa.

Voit olla myös Tulliin yhteydessä ja kertoa ettäet saanut lähetystä jotta maksamasi tullausmaksut hyvitetän sinulle takaisin.
Pahoitteluni että tässä on käynyt näin ja että en pysty sinua tässä tämän enempää auttamaan. Toivon, että asia selviää ja saat lähetyksen pikaisesti itsellesi.

Mukavaa viikonloppua

Jaana Jokelainen
Asiakaspalvelu | Posti Oy
PL 6, 00011 POSTI
www.posti.fi

On se vaan niin ihmeellistä, että saapumisilmoituksen osaavat lähettää, muttei itse lähetystä oikeaan osoitteeseen.. liekö sillä, joka on lähetystä käsitellyt ollut Niagaran putoukset mielessä ja lähettänyt sinne takaisin.. saisi laittaa tuollaiset tynnyriin ja siihen "pieneen koskentapaiseen"  Virnistää
(saapumisilmoituksessa mainittuun osoitteeseen.. lupasi tulliposti)
tallennettu
einari
Foorumisymbiontti
*****
Poissa Poissa

Viestejä: 272


« Vastaus #31 : perjantai, 23.02.2018, 18:38 »

Olin yhteydessä lähettäjään, kertoi että yleensä palautetusta lähetyksestä saa palautuksen syyn selville, tässä ei ollut mitään tietoa.. edes tullileimoja.
Toimitusosoite oli aivan oikein.. ilmeisesti Postissa ei enää osata muuta kuin leikata nurmikkoa.. jos sitäkään Pyörittää silmiään

ihmetteli kovin, lähettää tänään uudelleen sen ja tällä kertaa seurantakoodilla.. saa nähdä yrittävätkö periä alvia uudelleen..
ei muuta kun odottelemaan ja ihmettelemään..
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!