Eipä näy EWN:ssäkään asemat kuin ajoittain.. päivällä sentään näkyi käppyröissä eiliseen asti poislukien se katkos.. nyt hävisi viikon käppyrät.. ja palasi näköjään aamun 04.12 lukemiin..
Sitten, tuo evijärven tiesääasema on huono vertailukohta karsintaan.. olen seurannut sitä muutaman hetken ja yleensäottaen näyttää paljon vähemmän kuin muut.. (mitenkähän on kalibroitu) kaustinenkin on lähempänä lukemillaan minun asemaa.. jotenkin tuntuu että ne rajat on liian tiukat.. olen jo maininnut että tämä mäki on parhaimmillaan ainakin 2 astetta lämpimämpi kuin ympäristö... tulee turhia ulosheittoja.. nyt tosin eroa on vain 1 aste..
Laitan tuohon kuvan, pari joista näkyy omista asemista että 1 ja 2 huitelee samoja lukemia.. toplistassa 1 näyttää 32.9°C mutta 33.1 on isoin lukema..
3 asema on täysin katveessa ja kuitenkin näyttää asteen verran enemmän...
toisessa kuvassa näkyy että sellaisella siirroslinjalla ollaan ympäristöön nähden, välillä rannikon ja välillä sisämmaan ilmasto.. lähimmät asemat jakaantuu sitten näiden kesken vaihtelevasti...
Edit// helle sekoittaa pään.. jäi kuvat pois... ei vainen, jouduin lätemään äkisti ulkomaailmaan viilennetystä sisätilasta

tuli aikoinaan hankittua ilmalämpöpumppu ylläpitolämpöä varten, silloin kun ei vakituisesti asuttu täällä.. en luopuisi siitä enää.. tosin jäähdytystoimintoa en paljoa käytä.. kuivaustoiminto on parempi kun laittaa 23-24 asteeseen, on paljon mielyttävämpi ilma sisällä