Uutiset:

Ei uusia uutisia.

Main Menu

Netatmot EWN:ään

Aloittaja weatherc, perjantai, 29.09.2017, 23:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

einari

#250
Ukka kaipaili sitä keminmaa, ilmola asemaa takaisin.. saisi katsoa vävyn säätä.. mainitsin kai siitä joskus ;D

Edit// UK kanssa menisi sopivasti jakoon kun nottinghamin kohdalta katkaisee ja lisäksi
erottaa skotlannin omakseen kun eivät itse saaneet eroa aikaan  ;D

weatherc

Lainaus käyttäjältä: einari - lauantai, 23.06.2018, 15:46
Ukka kaipaili sitä keminmaa, ilmola asemaa takaisin.. saisi katsoa vävyn säätä.. mainitsin kai siitä joskus ;D

Sillä on edellinen data tullut 15.6. Ei kyllä hajua miksei nyt tule.

Lainaus käyttäjältä: einari - lauantai, 23.06.2018, 15:46
Edit// UK kanssa menisi sopivasti jakoon kun nottinghamin kohdalta katkaisee ja lisäksi
erottaa skotlannin omakseen kun eivät itse saaneet eroa aikaan  ;D

Ajatus olisi tämä
> 75 asemaa = pohjoinen/etelä-jako
> 200 asemaa = 3 osaan

Noita yli 200 aseman maita ei ole kovin montaa joten niille saisi aika helpolla tehtyä manuaaliset jaot.

einari

Hyvältä kuulostaa.... 
onko sinulla muuten lokitietoja miten on kävijöitä ewn:ssä..  ja jos on niin onko könttänä vai maittain?  ;D

weatherc

Lainaus käyttäjältä: einari - lauantai, 23.06.2018, 16:56
onko sinulla muuten lokitietoja miten on kävijöitä ewn:ssä..  ja jos on niin onko könttänä vai maittain?  ;D

G Analytics siellä raksuttaa...

6-8000 kävijää / n 60000 sivulatausta per kuukausi.

Maakohtaisesti niin
NL 35%
FI 19%
SE 12%
DE 5%
jne

einari

#254
Hollantilaisethan on asialla.. norjaan pitäisi mainostaa.. eniten asemia ja vähän kävijöitä... ehkäpä nekin joskus löytää kun ei enää netatmot näy suoraan WU:ssa... tuon tietosuoja-asetuksen vuoksi kai...  ;D

edit// montakohan prosenttia olen minä...  ::)

weatherc

Lainaus käyttäjältä: einari - lauantai, 23.06.2018, 17:40
edit// montakohan prosenttia olen minä...  ::)

Tuskin kovinkaan paljoa. Google osaa aika hyvin seulota ulos "samat kävijät".

weatherc

LainaaAjatus olisi tämä
> 75 asemaa = pohjoinen/etelä-jako
> 200 asemaa = 3 osaan

Jakoa muutettu tuon tapaiseksi.
Maita joissa yli 200 asemaa ei ole kuin 8 joten helppo tehdä manuaalijaot niille (samalla pystyy vähän säätämään niitä jakopisteitä).
75-200 asemaa kategoriassa hoituu jako automaattisesti.

Suomen osalta ovat jakopisteet Tampereen pohjois-puolella 61.6°N sekä Oulun etelä-puolella 64.5°N.

einari

Hyvältä kuulostaa.. ei vain nyt aamulla 05.10 päässyt tutustumaan... jokin häikkä ilmeisesti...

weatherc

#258
Lainaus käyttäjältä: einari - sunnuntai, 24.06.2018, 05:20
Hyvältä kuulostaa.. ei vain nyt aamulla 05.10 päässyt tutustumaan... jokin häikkä ilmeisesti...

Nyt toimii  ;D

EDIT: Nyt toimii myös se että se muistaa filtterin valinnat  ;D

einari

Nyt näkyy toimivan ok.. Hyvä weatherc... ;D

Jos on helppoa lisätä niin lisääppäs se keminmaa, ilmola sinne.. tippui jossain vaiheessa pois..
kaipailin myös sellaisiakin asemia täydentämään aukkoja.. joissa ei ole kuin lämpöanturi.. ja kosteus. Kittilä, pokka olisi mielenkiintoinen, inarissa on pari asemaa, sevettijärvellä ja nellimintien varressa. sitten sodankylä, kemijärvi, posio, kuusamo, täydentäisivt pojoisen karttaa mukavasti.. niille pitäisi varmaan sallia joku poikkeus netatmon haussa ???