FinWX Foorumi
tiistai, 19.06.2018, 09:31 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Ei uusia uutisia.

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 6 7 [8]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Filtteröinti käyttöön  (Luettu 3221 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
einari
Kiinteä osa Foorumia
Poissa Poissa

« Vastaus #70 : keskiviikko, 13.06.2018, 22:25 »

Hyvä että kohtalainen ratkaisu löytyi, nyt en jaksa enempää kun viimeyö oli aika vähillä unilla.  Mutta kiitos taas tästä työstä mitä teet   Virnistää
tallennettu
einari
Kiinteä osa Foorumia
Poissa Poissa

« Vastaus #71 : torstai, 14.06.2018, 05:41 »

Tiedoksi senverran, ettei nuo käppyrät ole toissaillan jälkeen päivittyneet.. katsoin paria muutakin ja sama juttu...

noihin taulukoihin ja lähellä oleviin asemiin päivittyy, oliskohan 20 min. ehto päällä...  sen huomion tein että kun avasin yksityiset asemat oli asemia 141 ja noin 6.30 oli päivittynyt niin 164, eli parikymmentä asemaa tuli lisää...

edit// näköjään olin tunnin etuajassa  Virnistää
« Viimeksi muokattu: torstai, 14.06.2018, 06:10 kirjoittanut einari » tallennettu
einari
Kiinteä osa Foorumia
Poissa Poissa

« Vastaus #72 : torstai, 14.06.2018, 14:14 »

Näyttäisi nyt hyvin toimivan ainakin minun osaltani ja muidenkin mitä olen seurannut, joitakin asemia näkyy olevan poissa jotka siellä ennen on ollut.. mm. Ukan vävy Keminmaa,Ilmola, tuulilukemissa kyllä oli toplistoilla...

Jopa Rabothytta päivittyy ok...  Virnistää

Edit//

Lainaus
keinoja saada weatherc tyytyväiseksi

Se on hyvin yksinkertaista, toimiva API  Virnistää

No onko weathwec nyt edes vähän tyytyväinen, kun saatiin toimimattomasta API:sta paremmin toimiva, tosin taustatyötähän tuo vaati ?  Virnistää
« Viimeksi muokattu: torstai, 14.06.2018, 17:46 kirjoittanut einari » tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!