Halikko sujettiin serverin ylikuorimtuksen takia - uusia ongelmia

Aloittaja weatherc, tiistai, 29.07.2008, 21:31

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

teutari

Kun sulla on kielet hallinnassa niin tutkippa ensin Tuota ennen kuin teet mitään päätöksiä koska aurinkoplaneetan palvelimet sijaitsevat siellä. ;)

weatherc

Juuh..Ihan asialliset vehkeet heillä :)
211 Gb yhteydet josta 4 x 10 Gb suoraan TeliaSoneralle, josta ainakin osa suoraan Tukholmaan  ;D ;D
Pitäis ainakin kaapeli riittää pienen sääsivun pyörittämiseen  ;D

Oon törmännyt heihin aikasemminkin kun selailin noita hosteja ja muistaakseni palaute webmaster-foorumeilla jota selailin oli pelkästään myönteistä :) Syy miksi en ole heitä valinnut on hinta, esim. Aurinkoplaneetta on selvästi heidän asiakashintoja halvempi, vastaava paketti jota oon ottamassa Aurinkoplaneetalta maksaa heillä tuplasti enemmän.

J.Jäntti

Lainaus käyttäjältä: weatherc - maanantai, 11.08.2008, 15:19
Huvittavinta on se että ip jota sitä käyttää viittaa nokia.com:iin eli vaikuttaa siltä että jollakin on se työpäätteellä auki eikä ole viittinyt sulkea sitä, tosin kyseinen ip on toistaiseksi blokattu, joten siinäpä ihmettelvät miksei enää toimi ;)
Avaan tosi kyseisen ip:n pääsyn uudelleen jossain vaiheessa tai jos ottavat yhteyttä :)

Kappas kummaa... ;D

Ihan näin OT:na, mutta asiaa hieman liittyen:
Olen työskennellyt Nokialla aikaisemmin ja voin kyllä sanoa siellä kolme kuukautta "ruohonjuuritason tukihenkilönä" työskennelleenä, että hyvästä brandi-imagostaan huolimatta siellä osa (diplomi-)insinööreistä on saanut tutkintonsa joko lahjana pesukoneesta tai vain olemalla koko opiskelunsa ajan täysi k**ipää ja tutkintotodistus on annettu jotta päästäisiin mokomasta eroon. Se saattaisi selittää Nokian puhelinten tason huononemisen viimeisimpien vuosien aikana.

Ilmeisesti nyt on kyseessä joku yllämainituista, joka ei konettaan osaa käyttää (olen niitäkin siellä tavannut - ja syy oli luonnollisesti silloinkin aina (ja ikuisesti9 IBM-vetoisen OSS:n (On-Site Support). Voin melkein vannoa, että ristin piirrän seinälle, jos sieltä yksikään insinöörinplanttu ottaa yhteyttä. Nokian työntekijöistä 99,75% ei ole vähäisintäkään käsitystä siitä, mikä on Nokian eri toimipisteiden julkinen IP-osoite.
Juha Jäntti
Foorumin ja sivuston ylläpitäjä
Finland Weather Exchange (FinWX)

http://www.finwx.net/
------------------------------------------
Ukkoskausi avattu Suomessa: --.--.2024
Ukkoskausi avattu Helsingissä: --.--.2024
-------------------------------------------
Ukkospäivälaskuri 2024; Helsinki/Viikinmäki
0 ukkospäivää.
------------------------------------------
X, FinWX:n ylläpidon ilmoitukset
------------------------------------------