Uutiset:

Ei uusia uutisia.

Main Menu

WRF-kartat

Aloittaja weatherc, keskiviikko, 17.07.2013, 10:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

weatherc

WRF-kartoissa pikku päivitystä käynnissä :)

- Tuulikartat sai nuolet :P
- Lämpötila/kastepiste/hyytävyyskartat sai numerot ettei tarvii arvuutella mitä se oikein tarkoittaa. :)

Argonex

Onkos tähän wrf karttoihin olemassa mitään rautalankaohjetta miten tämän saa tungettua tuonne saratogan templateen?

<div id="main-copy">
  <html>
<head>
<?php
include './nwn_wrf/nwn.forecast_wrf.php'
echo 
$nfrchead;
?>

</head>
<body>
<div class="frcc">
<?php echo $nfrcbody;?>
</div>
</body>
</html>
</div><!-- end main-copy -->
<?php


tuommoisen työntäminen tuonne saratogaan aiheuttaa seuraavankaltaisen sivun:
http://ukkola.info/saa/wxnwn_wrf.php
Kun kiekuu uljas kukko laella tunkion, niin tietää joka ukko, sään muutos tulos on. Voi tulla poutaa sadetta, voi tulla pakkas sää, voi myöskin käydä niin että entiselleen jää

weatherc

Onko tuossa käytetty zippi tuore?
Meinaan tuossa käytössä oleva timeslider ei ole enää käytössä. Tosin täysin mahdollista että olen upannut väärän zipinkin...

Tulossa joka tapauksessa pikku päivitys kun saan siirrettyä GFS- ja met.no-generoinnin tuolle samalle purkille joka hoitaa WRF:a, ja muutaman layerin urli muuttuu. Sillä kun on sekä RAM:ia että CPU-voimaa tehdä vähän enemmänkin noita karttoja ;)

Argonex

Lainaus käyttäjältä: weatherc - tiistai, 23.07.2013, 21:10
Onko tuossa käytetty zippi tuore?
Meinaan tuossa käytössä oleva timeslider ei ole enää käytössä. Tosin täysin mahdollista että olen upannut väärän zipinkin...

Tulossa joka tapauksessa pikku päivitys kun saan siirrettyä GFS- ja met.no-generoinnin tuolle samalle purkille joka hoitaa WRF:a, ja muutaman layerin urli muuttuu. Sillä kun on sekä RAM:ia että CPU-voimaa tehdä vähän enemmänkin noita karttoja ;)


Joo kyllä mä sen kävin tuossa alkuillasta latailemassa, eli pitäis olla..  :)
Kun kiekuu uljas kukko laella tunkion, niin tietää joka ukko, sään muutos tulos on. Voi tulla poutaa sadetta, voi tulla pakkas sää, voi myöskin käydä niin että entiselleen jää

weatherc

Ennustekarttoihin tulee päivitys jahka keretään :)

- GFS-kartat generoidaan WRF-purkilla ja vaatii URL-muutoksen
- met.no-kartat eivät päivity koska GRIB-filua ei ole yr.no:lla (puskee Internal erroria, kyssäri lähetetty)

Argonex

Kyllä sitä näköjään allekirjoittanut osaa olla hölmö. Olen tässä useempana iltana taas arponut tuon ennustekartan kanssa eikä taas sytytä että mitä teen väärin.  testisivu http://ukkola.info/saa/nwn_wrf/leaf.php pelaa loistavasti mutta kun yritän saaha tuota upotettua saratogan templateen on lopputulos tälläinen: http://ukkola.info/saa/wxnwn_wrf.php. Mitähän ihmettä mä oikeen teen väärin :O
Kun kiekuu uljas kukko laella tunkion, niin tietää joka ukko, sään muutos tulos on. Voi tulla poutaa sadetta, voi tulla pakkas sää, voi myöskin käydä niin että entiselleen jää

weatherc

Sulta uupuu todennäöisesti
echo $nfrchead;
<headista>.. ;)

Argonex

<div id="main-copy">
<html>
<head>
<?php
include 'nwn_wrf/nwn.forecast_wrf.php'
echo 
$nfrchead;
?>

</head>
<body>
<div class="frcc">
<?php echo $nfrcbody;?>
</div>
</body>
</html>

</div><!-- end main-copy -->

noin se siellä on.. :O
Kun kiekuu uljas kukko laella tunkion, niin tietää joka ukko, sään muutos tulos on. Voi tulla poutaa sadetta, voi tulla pakkas sää, voi myöskin käydä niin että entiselleen jää

angle

Ei ole maanantai illan jälkeen päivittyneet.  :-\

weatherc

Päivitykset...
Otettiin snapshotti siitä WRF:ä ajavasta containerista ja se taas johti siihen että osa tavaroita jota ajetaan RAMista jäi uupumaan...Katsellaan jos menossa oleva ajo menisi vihdoinkin läpi...

Skripti..
Nyt nään vian...Jostain syystä tuo zippi edeleen pusee vanhan mallista js-filua jossa väärä "soitin". Pitää tarkistaa tuo zippi...