Uutiset:

Ei uusia uutisia.

Main Menu

05.06.2012 verkkosivu alhaalla

Aloittaja systeemi, tiistai, 05.06.2012, 11:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

finilves

Minulla on sivut myös suncometin muttei vielä toimintakäytössä. Kamerat tallentaa kuvia ja tälle päivälle ei ole minkäänlaisia katkoksia.
Olen testaillut noita sivuja mikäli tekee php kävyn kestää selvitä siitä pitkään, katkaisevat kaikki ei pääse etes ftp:llä kiinni.
Pidän ainaki tämän kesän tutkan saunalahden sivuilla.

systeemi

Lainaus käyttäjältä: finilves - tiistai, 05.06.2012, 21:07
Minulla on sivut myös suncometin muttei vielä toimintakäytössä. Kamerat tallentaa kuvia ja tälle päivälle ei ole minkäänlaisia katkoksia.
Olen testaillut noita sivuja mikäli tekee php kävyn kestää selvitä siitä pitkään, katkaisevat kaikki ei pääse etes ftp:llä kiinni.
Pidän ainaki tämän kesän tutkan saunalahden sivuilla.

Minulla on käytössä C3-palvelin suncometilta kyllä siinä ainakin oli päivällä vikaa.
Sääasema Nauska, Kemi

www.kemiweather.fi

finilves

Minulla näkyy olevan C4, se on ollut päivän hengissä.

weatherc

Nuissa webhotellipurkeissa saattaa olla joku säätö joka puskee tilin jäähylle kun joku resurssikäyttö ylittyy. Ainakin cPanelissa löytyy asetuksia adminpuolelta joka lähettää ylläpitäjälle viestiä jos jostakin syystä. Kun siirryttiin cpaneliin dedillä piti sille tehdä oma laatikko sähköpostissa jonne se voi rauhassa lähetellä viestejään niin että ovat kuitenkin saatavilla tarvittaessa ;) Ja kuten sanottu aiemmin, jotkut noista wx-skripteistä ei ole siitä kevyemmästä päästä, mukaanlukien NSD2:en karttateko-skripti, GD:tä kun on.
Toinen aiheuttaja voi olla jos jotakin filua kutsutaan "liian usein". Esmex clientraw.txt/realtime.txt/NSrealtime.txt kutstuaan realtime-ajaxien toimesta todella usein ja siten näkyvät kaikissa tilastoissa korkealla.

Ja kokemuksesta voin kertoaa että kun kerran on päässyt webhotellin "valvovan silmän alle" niin siitä ei pääse eroon vaikka tekisi mitä kuperkeikkoja.

systeemi

No niin tiedon siirto kulkee taas. Viaksi paljastui Wlan reititin. Jostain syystä se estää palvelimelle yhteyden. Wlan purkkia yritettiin reiittää, mutta tietoa ei saatu kulkemaan läpi. Wlan otettu kokonaan pois verkosta ja kaikki toimii normaalisti, lukuunottamatta web-kameraa joka toimii wlan yhteydellä.
Sääasema Nauska, Kemi

www.kemiweather.fi

finilves

Kemin tutka ei taida toimia, muissa tutkissa näkyy jollaista toimintaa.

systeemi

Lainaus käyttäjältä: finilves - torstai, 07.06.2012, 14:07
Kemin tutka ei taida toimia, muissa tutkissa näkyy jollaista toimintaa.

Tuossa NSlogin on jotain hämminkiä. Etusivun nexstorm uppaus pelaa. Pienellä kesälomareissulla niin en pääse tekemään korjauksia.
Sääasema Nauska, Kemi

www.kemiweather.fi