DAVIS VANTAGE PRO 2 - 6152EU tai Davis Vantage Pro 2 - 6162

Aloittaja RJKL 58, lauantai, 18.02.2012, 20:09

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

finilves

Minulla on public_html/cumulus.
Sivut on työnalla, että vanha osoite käytössä.
tässä cumulus käytössä
http://naruska.net/cumulus/index.htm

Soccer

Kiitos kaikille tässä vaiheessa avusta.Vielä pieni avunpyyntö kuva ikonit hukassa mistäkähän tuo mahtaa johtua

weatherc

Lainaus käyttäjältä: Soccer - perjantai, 04.05.2012, 22:30
Kiitos kaikille tässä vaiheessa avusta.Vielä pieni avunpyyntö kuva ikonit hukassa mistäkähän tuo mahtaa johtua

Hienoa että sait toimimaan :)
Sivu hakee ikoneita images/-kansiosta eli tarkista että Cumulus uppaa niitä siihen ja että sellainen on ylipäätänsä olemassa.
Jollei koko kansiotakaan ole olemassa nin koita tehdä se FTP-ohjelmallasi.
Tällä hetkellä esim. images/moon.bmp ei ole olemassa.

Soccer

#63
Nyt alkaa olla ikonitkin kohdillaan.Vaikuttaa siltä ettei minun tapauksessa tarvita koko saa kansiota vaan sen korvaa veesta5 kansio.Pitänee varmaankin alkaa tutustumaan saasivujen rakenteluun ettei tämä ruudun töllöttely käy liian helpoksi. Suur Kiitokset vielä kaikille apua antaneille.

systeemi

Lainaus käyttäjältä: Soccer - lauantai, 05.05.2012, 08:26
Nyt alkaa olla ikonitkin kohdillaan.Vaikuttaa siltä ettei minun tapauksessa tarvita koko saa kansiota vaan sen korvaa veesta5 kansio.Pitänee varmaankin alkaa tutustumaan saasivujen rakenteluun ettei tämä ruudun töllöttely käy liian helpoksi. Suur Kiitokset vielä kaikille apua antaneille.

Kyllä se sama on ollut meillä monilla. Kärsivällisyyttä vain ja yritystä kehiin.
Sääasema Nauska, Kemi

www.kemiweather.fi

Snowi

Lainaus käyttäjältä: Soccer - lauantai, 05.05.2012, 08:26
Pitänee varmaankin alkaa tutustumaan saasivujen rakenteluun ettei tämä ruudun töllöttely käy liian helpoksi. Suur Kiitokset vielä kaikille apua antaneille.

Täälläkin aloitettiin käytännössä nollasta html:n, css:n ja php:n suhteen, mutta kyllä se siitä kun niitä vähän opiskelee ja testailee yritys-erehdys tekniikalla, sitä on tullut nimittäin käytettyä älyttömästi  ;D
Itse ostin viisi erilaista kirjaa, joissa jokaisessa käydään eri osa-alueita lävitse. Yksi keskittyy vain ihan perus xhtml:aan ja css:aan ja sitten on myös js- ja php-kirjoja. Mutta myös netistä löytyy paljon tietoa, joten opiskella voi myös pelkästään nettitiedon varassa. Tosin satoja ellei jopa jo tuhansia tunteja on tullut tuohon hommaan upotettua aikaa, ja varsinkin jos ottaa koko sääasemahomman mukaan laskuihin  ::)

PS. Mun piti ottaa Soccerin viestistä lainaus, mutta valitsinkin vahingossa moderaattin muokkauksen, joten sen takia Soccerin viestiin tuli muokkausviesti alaosaan :). Itse viestin sisältöä en muokannut mitenkään.