Uutiset:

Ei uusia uutisia.

Main Menu

Ver. 10.37Q build88

Aloittaja Rambe, perjantai, 13.01.2012, 15:02

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Rambe


  Juu-u, en ajatellut vielä antaa periksi.

Otsikon mukainen versio ja toimii kun toimii. (ennätys 2vrk15h51min yhtäjaksoista toimintaa, sen jälkeen kooma ja buuttaus ja historialle näkemiin...)
---------
Tosin tämmöselle lontoota heikosti ymmärtävälle on haasteita, mutta rohkenen kysyä asiaa seuranneilta (siis WD:n kehitystä) onko tuohon kaatuilemiseen joku ratkaisu, tai sitten haluaisin tietooni versionumeron joka toimii.
Aivan sama vaikka olis vanhenpikin versio.

djmake

Lainaus käyttäjältä: Rambe - perjantai, 13.01.2012, 15:02
Tosin tämmöselle lontoota heikosti ymmärtävälle on haasteita, mutta rohkenen kysyä asiaa seuranneilta (siis WD:n kehitystä) onko tuohon kaatuilemiseen joku ratkaisu, tai sitten haluaisin tietooni versionumeron joka toimii.
Aivan sama vaikka olis vanhenpikin versio.

Itsellä tällähetkellä build 82 ja sillä pääsi ennen joulua hyvän matkaa yli kuukauden. Ja silloinkin homma katkesi joulun jälkeisiin sähkökatkoihin. Sitä en jaksa muistaa, mikä versio se oli, jonka kanssa tappelin aikaisemmin syksyllä. Kokemus oli juuri mainitsemasi kaltaista paria päivää.

Varmaan tuohon ratkaisujakin on. Täältäkin kun on lukenut, niin yksi tekee jotain, toinen jotain ja kolmas kumartaa Mekkaan päin. Eli melkoisia henkimaailman hommia tuon softan kanssa ja yleisesti aina ottaa päähän, kun jotain pitäisi tehdä. Tuota enkkufoorumia en jaksa edes yrittää lukea. Se on täälläkin niin moneen kertaan todettu, ettei sinne kannata mennä esittämään mitään tuon ohjelman toimimattomuudesta/toivottomuudesta.

Itseasiassa wd-kiintiö taisi tulla itsellä aika täyteen. Sain nimittäin eilen viimein itsestäni riittävästi irti ja asensin Cumuluksen wd:n rinnalle. Nyt seurataan pari päivää, ruuvataan nippeleitä mieleiseen järjestykseen ja katsellaan edes viikko toimivuutta. Jos kaikki toimii nätisti, niin Cumulus jää ajoon. WD on luultavammin pakko pitää sekin, mutta onpahan ainakin vaihtoehto ja jos kone itsessään ei kaadu, niin datakin jää talteen.

weatherc

Täällä b88 pyörinyt siitä lähtien kun se tuli (pari kk sitten) ilman ongelmia. On ollut harvinaisen vakaa tapaus, kuten viimeaikaiset WD:t ovat ylipäätänsäkkin olleet. Siinä on kyllä tapahtunut edistystä sen suhteen. (Eikä ne muut wx-softat kuten CU yhtään sen vakaimpia ole loppujen lopuksi). Tämä siis vakauden suhteen, monesta muusta voidaan sitten olla ihan eri mieltä....
En ole kuullut myöskän muilta että olisi ongelmia. Joten sanoisin että probleema on paikallinen.

Argonex

mie oon asentanu wd:n käynnistämää itsensä uusiks muutaman kerran päivässä, sillon ei pääse niin pahasti noita historiatietoja häviämään
Kun kiekuu uljas kukko laella tunkion, niin tietää joka ukko, sään muutos tulos on. Voi tulla poutaa sadetta, voi tulla pakkas sää, voi myöskin käydä niin että entiselleen jää

Snowi

Itsellä ei ole ongelmia WD:n kanssa ollut, enkä edes muista milloin viimeksi se olisi mennyt juntturaan. Versioita mulla on käytössä vähän laidasta laitaan, mutta kaikissa muissa paitsi Klaukkalan asemalla on muistaakseni aika tuote versio. Klaukkalan asemalla onkin sitten build 68, sillä en jaksa olla tota päivittämässä jatkuvasti. Ikinä niissä päivityksissä ei ole mitään sellaista mitä itse tarvisi, joten ei välttämättä haittaa vaikka olisi vuodenkin vanha versio käytössä  ;D

weatherc

LainaaIkinä niissä päivityksissä ei ole mitään sellaista mitä itse tarvisi, joten ei välttämättä haittaa vaikka olisi vuodenkin vanha versio käytössä
Itse ainakin vilkasen aina välillä tuota Hamiltonin tekemää ihan kätevää version-listiä WD:n sivulla ja aina välillä sinne kyllä ilmestyy jotain joka vaikuttaa omaankin konffiin. Sen mukaan yleensä aina päivitän jos on jotain mutta sekin voi joskus kestää jonkin aikaa ennenkun sen teen.

uskela

Mulla on käytössä build 44  ;D
jossain uudemmissa versioissa oli kanssa ongelmia (mm. jumittui aina samaan kellonaikaan).
Itse lataan yleensä tiedot manuaalisesti kerran tai pari päivässä (weather link ja wd).
Yöksi sammutan yleensä vehkeet.
Sääasema Hämeenkyrö, uskela
http://koti.mbnet.fi/vp2

iccb

Itselläni on nyt versio 10.37R Build 03. Se on laitettu vuoden vaihteen tienoilla.
Sitä ennen pyöri joku heinäkuussa julkaistu versio ja ei ongelmia ole ollut wd:n kanssa kummallakaan versiolla...
Meneekö koko kone jumiin vai pelkkä WD?

Rambe

LainaaMeneekö koko kone jumiin vai pelkkä WD?

Näyttö menee koomaan, hiiri ei liiku, alt+ctrl+del ei toimi, eli näyttö jököttää paikallaan(myös WD)
Eli ei pysty pysäyttämään "hallitusti". Eikä päivitä tietoja nettiin. Käynnistyksen jälkeen lähdetään sitten "puhtaalta pöydältä".
Että en osaa sanoo mikä menee jumiin. Tuntuu välillä, että on itse jumissa.???  (Täysin mahdollista)

Lainaus käyttäjältä: Argonex - perjantai, 13.01.2012, 18:13
mie oon asentanu wd:n käynnistämää itsensä uusiks muutaman kerran päivässä, sillon ei pääse niin pahasti noita historiatietoja häviämään
Olisko meikäläisellä mahdollisuus onnettomana nörttinä saada konsultaatiota ko. toimenpiteeseen vai pitääkö mennä syvällisesti koneen sielunelämään (vai olisko mahdollisesti WD:n ominaisuuksia) ::)

Snowi

Kuulostaa enemmänkin koneessa olevasta ongelmasta kuin WD:ssa olevassa. Onko mahdollista, että jokin muu ohjelma aiheuttaa koneen jumiutumisen?