Uutiset:

Ei uusia uutisia.

Main Menu

WS 2801

Aloittaja Jussa, sunnuntai, 16.10.2011, 19:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jussa

Lainaus käyttäjältä: Argonex - torstai, 20.10.2011, 22:19
Olethan lukenut ohjeet kunnolla, ainankin vanhemmassa ws-2800 asemassa pitää kuskata se asema koneen viereen ja senjälkeen kun on painanut koneesta synkronointi nappia siitä asemasta pitää painaa tietty nappi pohjaan kunnes asema piippaa, tämänjälkeen asema vasta synkronoituu koneen kanssa.

(ja mulla on ollu välistä pirusti ongelmia tuon kanssa.. lähinnä se synkkaus toimii mut asema katoaa välistä ja löytyy taas myöhemmin itsestään takaisin)

Jep, olen. Asema on koneen vieressä ja monesti olen yrittänyt synkronoida. Asemassa oleva nappi pohjaan kunnes piippaa, sen jälkeen synkronointi ohjelmasta päälle. Vaan ei pelitä, sen eilisen jälkeen mitä heti alussa pelasi.

iccb

Kyllä alkaa kuulostamaan siltä, että jokin kikkare on mennyt rikki... Jos ei tosiaan resetointien jälkeenkään pelitä, niin varmaan järkevää ottaa yhteyttä myyjään...
Itselläni on toiminut kyllä asema ilman mitään ongelmia about heinäkuun alusta... Toivottavasti talvi sujuu kanssa hyvin....

Toivottavasti saat asemasi kuntoon! :)

Jussa

Resetoin kamppeen, vaan ei auttanut :-\

Soittelin asiasta liikkeeseen ja alkaa varmistumaan omakin epäilys, että tikku taitaa olla kaput. Asema ei itse anna mitään virheilmoitusta ja ulkolähettimen tiedot pelaa juuri niinkuin pitääkin. No ensiviikolla kokeillaan uudella tikulla, jospa alkaisi pelittämään :)

Jussa

#23
No niin, nyt asema taas pelittää, tai onhan se pelannut koko ajan, vaan nyt yhteyskin on kunnossa :) Nyt on "säätolppakin" tehty ja pystytetty. Vielä kun kotisivut valmistuu ja keksisi mikä ohjelma ymmärtää tuon aseman päälle lähettää dataa nettiin.

WD:n valikoissa ei ole tätä asemaa. Tuliko nyt sittenkin ostettua asema jota yksikään ohjelma ei ymmärrä? ???

iccb

Katso tuo mun aikaisempi postaus mihin on kuva myös liitetty. Siinä on ohjeet miten saat luettua current.lst tiedostoa mihin heawy weather päivittää säätiedot...

Jussa

Lainaus käyttäjältä: iccb - tiistai, 25.10.2011, 19:10
Katso tuo mun aikaisempi postaus mihin on kuva myös liitetty. Siinä on ohjeet miten saat luettua current.lst tiedostoa mihin heawy weather päivittää säätiedot...

Noin teinkin, vaan ei toiminut, nyt kun uudestaan käynnistin WD:n niin näyttää pelittävän :) On vain niin monimutkainen ohjelma, että tyhmälle riittää opiskeltavaa ;D

iccb

Se on kyllä on niiiiin monipuolinen ja vähän mutkainenkin ohjelma, että opiskeltavaa kyllä riittää.  :)

Jussa

Juupa se juu. WD:tä tässä yritetään saada nettiin lähettämään tietoa, liekköhän tämä tekemätön paikka ;D

Kapad

Hei,
hommasin juuri ws2801 aseman ja haluaisin säätiedot nettiin.
Kotisivuni on kotinet.comissa, 50 mt tila, riittääkö jos pitää sivut mahd. yksinkertaisena?
Olisiko jollain rautalankaohjeita miten ja millä ohjelmilla homma toimii.
WD on ilmeisesti maksullinen ohjelma, onko wuhu ainut ilmainen vaihtoehto?
Kokeilin jo asentaa wuhun mutta muuta en osaa tehdä. ftpllä saan tiedostot siirrettyä kotisivulle.

Jussa

Liekkö sitten WD se ainoa ohjelma joka toimii tämän aseman kansa ??? Siihen tulokseen minä tulin ja laitoin suosiolla WD:n. Siitä saa 30 päivän kokeiluversion mikä minullakin vielä on. Näkyy olevan, jos käyttää hetken WD:tä sammuksissa, siirtyy tuo 30 päivää aina eteenpäin. Huomasin tuon vahingossa :D