WXSIM/OS

Aloittaja Pby11, sunnuntai, 15.05.2011, 22:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Pby11

Te, jotka käytätte WXSIM- ohjelma, mikä käyttis/kieli.
Jos Windows XP Pro, onko ollut ongelmia?

weatherc

W7 64bit

Ei ollut ongelmia suomenkielisen XP:n kanssakaan silloin kun se oli käytössä.
W7:ssa olen vaan tarkistanut että kaikki .exe:t ajetaan administraattorina (myös WD:ssä).

Pby11

Minulle tule tämänlainen varoitus.

weatherc

Aah, .NET Framework temppuilee...
Asenna .NET Framework uudestaan. Voit joutua poistamaan sen sekä myös siivoamaan ulos rekisteritiedot vaikka CCleanerillä ennen uudelleenasentamista että alkaa toimimaan.

Vinkkinä: Oletko siivonnut CCleanerillä rekisteriä? Jos, kyllä niin .NET Framework-virheet ei saa korjata, jostain syystä aiheuttaa wxsimin temppuilemisen... ;)

Pby11

Kumma juttuu olen yrittänyt kolmessa eri koneessa, ja kaikissa sama ilmoitus. Ainoa tapa saada tuo ilmoitus estetty on se että vaihtaa englanti/yhdysvallat nuo merkistöt ja valuutta yms.
Olen huomannut toisenkin vian, ohjelma on kyllä tekemässä uutta ennustetta, jopa tallenta uden ennusteen, mutta se on se sama kun ensimmäiseksi tallennettu.Jos manuaalisesti suorittaa tuon toiminnon, niin kaikki OK. Olen ollut yhteydessä Tom:iin asian tiimoilta. Hän lupasi tutkia juttua, mutta ihmetteli että ei muilta Suomalaisista käyttäjistä ole kuulunut mitään vastavaanlaisesta ongelmasta.
Joten jäädään odottelemaan.
Sillä väliin taidan vaihtaa englanninkielinen wintoosa koneeseen.

weatherc

Ettei ongelma olisi jotain pilkku-asteusta josta wxsim ei tykkää..
Kokeile vaihtaa sitä että minkä merkkinen desimaalipilkku on.

finilves

Olisiko tuossa sama illmiö kuin Cumulusta asentaessa. Mikäli Cumuluksen haluaa toimimaan täysin oikein pitää Windos laittaa maa
määritykset englanti/UK ja asentaa, sen jälkeen voi muuttaa takaisin suomeksi.

Snowi

Itselläkään ei tuollaista ongelmaa ole eteen tullut ja mulla on ollut alusta asti suomenkielinen Windows 7 64Bit.

Pby11

Lainaus käyttäjältä: weatherc - maanantai, 16.05.2011, 08:53
Ettei ongelma olisi jotain pilkku-asteusta josta wxsim ei tykkää..
Kokeile vaihtaa sitä että minkä merkkinen desimaalipilkku on.

-Kokeilin asentaamalla netvorkit uudestaan, ennen sitä poistin vanhat. Ei muutoksia.
-Jos tuon pilkun vaihtaa pisteeksi ei tulee herjausta, mutta datan lataaminen kestää ikuisuuden.

Pby11

Nonniin, nyt on sitten enkkuversio wintoosasta asennettu ja asema uudestaan linjoilla.
Saa nyt sitten nähdä miteen toimii, pukkaako vielä vanhat ennusteet ilmoille.
Nyt lähti kaikki pelittään ilman varoituksia / erroreita  :o