Uutiset:

Ei uusia uutisia.

Main Menu

Raportit eivät päivity

Aloittaja weatherc, maanantai, 04.10.2010, 02:34

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

weatherc

WD ottanut nokkiinsa jostain ettei raportit päivity automaagisesti puoliltaöin.
Koskee WD:ssä kaikkika raportteja (NOAA, climateout ja avg/ext) ja sivulla kaikkia sivuja jota noita käyttää (raportit,tilastot, sade/lämpötilaraportit jne.). Voi myös koskea jotain customtageja joita käytössä muilla sivuilla, sitä en tiedä.

Ainut tapa millä saan dataa niihin tällä hetkellä on tehdä "Action -> convert logfiles to datafiles" manuaalisesti.

Snowi

Itsellä oli, kuten varmaan muistat, niin paljon ongelmia noiden raporttien kanssa että ei mitään rajaa  :). Joten ei sinällään yllätä, jos ne jotain ihmeellistä tekevät, eivätkä enää päivity kunnolla.
Tosin omat raportit on nyt päivittynyt hienosti ja pitää jossain vaiheessa pistää noita tilastoja vähän sivuillekin.

weatherc

Muistatko ollenkaan millä sait ne päivittymään loppujen lopuksi?  :)

Snowi

Nyt on kyllä jotain hämärää täälläkin. Jostain syystä ei noissa raporteissa näy lokakuun 1, 2 ja 3 päivä ollenkaan. Tämä päivä, eli 4. päivä näkyy kyllä oikein. 3. päivä näkyy vain osittain tuossa raportissa, mutta siitäkin puuttuu tietoja, mutta jos taas yritän katsoa 3. päivää WD:n raporttien "View selected day now" kautta, niin mitään ei tule ruutuun.

Jotain hämärää on siis täälläkin tapahtunut. Logeihin kaikki tieto on kuitenkin tallentunut normaalisti, mutta raportit eivät ole päivittyneet kunnolla. Jos katson raportteja tuon "Detailed Climate Report":in kautta, niin siellä päivät 1-2 on kokonaan tyhjiä ja 3 päivä on vajailla tiedoilla, koska vertasin sitä WL:n tekemän raportin kanssa, eikä täsmännyt esim. korkein lämpötila.

Mitenköhän ihmeessä tuo on tollein voinut mennä? Onko sulla ihan sama juttu, että nuo lokakuun 1-2 päivät ei ole päivittynyt ollenkaan?

weatherc

Mulla se itse asiassa alkoi jo viime kuun puolella mutta kyllä, 1-3 päivä olisivat tyhijä jollen olisi eilen tehnyt "Action->convert logfiles bla bla blaa". sillä sain tiedot 1. ja 2. päivälle näkyviin.
Mikä build sulla on käytössä?
Mulla uusin b88 koska kokeilin että auttaisko uusin full-install siihen (tulos nähdään puolitaöin).
Mulla myös PM-ketju menossa Brianin kanssa ww-foorumilla jossa koitetaan selvittää probleemaa, se vaan kestää hitusen kun ollaan sen verran eri ajassa noitten aussien kanssa  ;D

Snowi

Mulla on taas vierähtänyt jokunen kuukausi siitä, kun päivitin WD:n, joten itsellä on käytössä build 37  :D
Pitää itsekin ajaa tuo convert logfiles, jos sais sillä sitten näkymään nuo puuttuvat raportit.

Jos löytyy ww-foorumilta lopulta ratkaisu tähän ongelmaan, niin pistä tänne viestiä jos vaikka itselläkin on sitten sama ongelma. Mulla tosin nyt näyttää siltä, että tämän päivä olisi tallentunut oikein. Lopullisesti näkee sitten puolen yön jälkeen, että onko koko päivä tallentunut raportteihin.

teutari

b88 täälläkin käytössä (asennettu 2.10.2010), kaikki näyttää olevan OK. ;)

weatherc

Lainaus käyttäjältä: teutari - maanantai, 04.10.2010, 18:34
b88 täälläkin käytössä (asennettu 2.10.2010), kaikki näyttää olevan OK. ;)

hep :)
Katsotaan mielenkiinnolla mitä tapahtuu puoliltaöin (tai oikeastaan 00:10), vai tapahtuuko mitään...

HapaK

Sama ongelma täälläkin dailynoaaraporttien kanssa. Alkoi viime kuun puolella. WW-foorumilla asiaa on puitu jo vajaa vuosi sitten (http://www.weather-watch.com/smf/index.php/topic,43198.0.html). Olen koittanut muutella noita päivitysaikoja, mutta toistaiseksi tuloksetta.
_______________________
http://jyv-weather.info/

weatherc

Ok, ilmotin Brianille että meitä on nyt ainakin 3 jolla sama probleema.